Trochę taki składak. Najbardziej zastanawiająca była biała komora i deska z ED9. Albo EE8 skundlone cześciami z ED, albo ED dostało parę lepszych gratów. W dodatku silnik nie palił - już nie raz były aukcje że "pierdoła" a potem brak ciśnienia Gdybym miał blisko i nie miał żadnego auta to pewnie bym podjechał obejrzeć na żywo, bo cena była bardzo niska. Z tego co widzę to już ktoś go zawinął, prędzej czy później wypłynie.
Te opisy rolnicze... Niektórzy myślą że wymiana podstawowych części eksploatacyjnych to duży serwis oczywiście w zamienniku bo oryginał za drogi, przewyższy wartość auta. Był u mnie niedawno ktoś z tamtych rejonów, opowiadał o tym że czarny vtec był tam na sprzedaż niedawno w mega idealnym stanie, to pewnie ten.
1. Najpierw zrób karoserie, 2. Potem zadbaj o zawieszenie i hamulce, 3. Teraz dopiero możesz modzić silnik. EE8 -> Subaru GF8 -> ED6 + BB9 -> Subaru GRF http://www.youtube.com/watch?v=OwwaZjWcMOE
Cześć! Wiec ja kupiłem tego rexa, więc odrazu wyjaśnię wszystkie domniemania tych którzy oglądali go w kryształowej kuli
Auto jest bezwypadkowe, ktoś wstawiał kiedyś reperaturki nadkoli na szczęście szpachli jest lekko i nie kladl tego nikt przy pomocy betoniarki i łopaty jak to często bywa
Raczej to nie ten sam egzemplarz o którym pisał marcin_crx , tu klar trzyma się na całym aucie
Wizualnie : Fotele są w opłakanym stanie, pęknięty panel nawiewu, brak półki bagażnika, pęknięta blenda, odstający zderzak, brak naklejek na trójkącie oraz zderzaku, inny odcień klapy szyberdachu. Po za tym jest całkiem nieźle, front wygląda na nie ruszany, podłoga progi ładne bez dziur czy rdzy.
Mechanicznie do wymiany synchro 5 biegu, po za tym ktos kiedyś ściągał głowice prawdopodobnie była robiona uszczelka pod głowicą, zawór VTEC się poci. Zawieszenie, hamulce w porządku.
Podsumowując jest to całkiem fajny egzemplarz i w głębi sprawności Budy i mechaniki na pewno bije nie jedne " forumowe laleczki "
Auto zostanie oddane do blacharza żeby zrobić nadkola tak jak należy oraz całość będzie polakierowana w ori kolor