kupilem ostatnio silowniki do maski firmy INXX czy wie ktos jak je zamontowac, bo z tej instrukcji za duzo nie da sie wyczytac... silowniki sa dedykowane do crx-a
Ostatnio edytowano 2007-06-22, 22:47 przez kuba_crx, łącznie edytowano 1 raz
chyba raczej nie są dedykowane, bo rex nie ma siłowników w masce
daj fotę w realu.
patent może być taki, że górę możesz przykręcić do zawiasu maski, a dół do błotnika, będzie chyba potrzeba robienia nowych otworów, ale pokarz wpierw fotkę to będzie można coś więcej powiedzieć
części do japońców firm: 555, TRW, CTR, SIR, SKF, FEBI, REINZ, CORTECO; raparaturki błotników UWAGA: masz problem z progami, jest teraz na to sposób, pojawiły się na rynku progi dedykowane do CRXa, cena 165,00zł za szt.
Kuba, z tą fotą to zaszalałeś
Po tym nic Ci nie pomogę widząc napis Inxx, 4 dni temu zakupiłem na allegro silowniki maski do ED9-ponoć...Zobaczymy co z tego wyjdzie...zdam relacje jak dostane
ok w takim razie czakam, az dostaniesz te silowniki i pomeczymy sie razem hehe... fota wiem ze nie za dobra, bo wzialem pierwsza lepsza z allegro. pozdro
no chłopaki u mnie to w ten sposób zamiescilem ze wkrecilem w błotnik normalnie i do maski tez sie przebiłem trzeba było tylko nawiercić dziurke i blachowkret mozna wkrecic:) foto zamieszczam mojej
W komplecie powinny byc koncowki z tymi kuleczkami co wchodza do silownika i sie wkreca zamiast fabrycznych srub tak jak jest to pokazane na zdjeciu. Jezeli jest to inxx i sa dedykowane to musi to byc takze nic sie nie wierci tylko wykreca sruby i wkreca te z kompletu.
Są dedykowane dla ED9 , miałem na sklepie do różnych samochodów i faktycznie sie różnią , tak jak i róznią sie wagi masek poszczególnych samochodów.
z Błotnika wykręcasz śrubkę seryjną i tam wkręcasz jedną stronę siłownika ,bedzie trzeba nawiercić otwór do montarzu drugiej strony ten w zawiasie maski.
Dziś dostałem siłowniki nieby dedykowane ale wiadomo, ze w rexie nie ma miejsca na drugą srugę więc trzeba sobie wywiercić i nagwintować elegancko co by to miało ręce i nogi...Oczywiście nie zrobiłem tego dzisiaj bikos wiertło muszę kupić bo moim można wiercic godzinami i efektu nie ma
[ Dodano: 2007-06-26, 11:37 ] No więc dziś rano się wziąłem...osłownie 15 min roboty...Potrzebne nam będą:
-komplet siłowników wraz z mocowaniami (mocowania na śruby 6)
-gwintownik do tych śrub czyli 6
-klucz 10, wiertarka i dobre wiertło 4,5
-autko
Tak oto wygląda potrzebny nam gwintownik jakby ktoś nie wiedzał
Oto nasze siłowniki:
Na początek zabieramy się za łatwiejszą stronę naszej zabawy czyli wykręcamy srubę która trzyma błotnik:
A tu już po wykręceniu i wkręceniu prawidłowej...
Bierzemy sie więc za drugą stronę czyli montujemy srubę w zawiasie maski:
Wiercimimy dziurę wiertłem w zaiwasie, tak jakoś z 8mm od początku zawiasu:
Gwintujemy... Tutaj wszystko powoli, bez pospiechu co by gwint był porządny a nie jakas imitacja...
Wkręcamy drugie mocowanie siłownika, zakładamy siłownik i tada!!!
Widocznie nie... Ja montowałem zgodnie z instrukcją:) A przyznam się, ze w moim fiacie bravo miałem odwrotnie zamontowane i też grało więc jeden czort...