Honda definitywnie potwierdza fakt wprowadzenie w przyszlym roku modelu CRZ do sprzedazy, takze zwiekszajac ilosc modeli hybrydowych dostepnych na europejskim rynku (chociazby o hybrydowego Accorda, dostepnego obecnie tylko w US).
CRZ teoretycznie nie jest kontynujacja CRX, ale ciezko nie zauwazyc wielu podobienst - zwlaszcza tej tylnej czesci auta i faktu ze w srodku jak zwykle po za kierowca, nikt wiecej nie ma miejsca
Prawdopdobonie do polowy 2009 roku zostanie zaprezentowany model produkcyjny, a potem tylko czekac na sprzedaz nowej maszyny Zapewne bedzie dostepny z nastepnej generacji silnikiem hybrydowym opracoanym przez Honda - 1.3VTEC 3 stage'owy zdolny osiagac przy wspolpracy z silnikiem elektrycznym moce 120-130KM i bardzo wysoki moment obrotowy..
Ja sie juz doczekac nie moge !
I mam nadzieje ze beda go sprzedawac w bialym, perlowym kolorze, takim jak pokazuja go teraz wszedzie
Mialem okazje obejrzec z bliska to autko na British Motor Show w Londynie i naprawde powala na nogi. Wyglada duzo lepiej niz na zdjeciach, fajne wnetrze (ktore pewnie zostanie calkowicie zmienione i tak). Ale super linia, a ten przod z grillem wcale nie jest az taki wielki i napakowany jak sie wydaje
Honda chce wycenic autko ponizej ceny obecnego Civica hybrydy.
Wiec mysle ze mozna sie spodziewac ceny 80 tys zl.. ale to wszystko kwestia napewno silnika i wyposazenia...
Zapewne kupujac to samo autko za granica mozna spodziewac sie ceny rzedu 10-20% taniej niz w PL... tak jak to jest w chwili obecnej
Honda wypuszcza to auto w cenie NIZSZEJ niz Civic Hybryda.
Tak ma byc wypozycjonowane na rynku... wiec to nie jest kwestia nowosci, fajnosci, supernosci itd...
Cena samochodu dla klienta ma byc ponizej ceny civica hybrydy. I tak zapewne bedzie
Pomijajac fakt ze w PL za auta kasuja majatek (dla porownania civic typeR w UK kosztuje 30% mniej niz w PL)
NSX-R to jakby wnikac byla zaledwie sportowa
s2000 - radosne cabrio - ktore de facto walone jest tak samo od 7 lat !!! i Honda wieki temu powinna je zmienic !!!
Radosne cabrio (bez urazy) to już prędzej Del Sol (ok, targa). jak dla mnie, z K20 oraz napędem na tył S2000 zalicza się do nieco konkretniejszych (sportowo) samochodów niż nasze CRX-y. Choć fakt, o wiele bardziej na pewno chodzi w nim o frajdę niż o jakiś wyczynowy sport
Argument o 7 latach jest dziwny, skoro cały czas samochód wygląda w miarę świeżo (no może oprócz nieco nudnego tyłu)!
Subaru zmieniło Imprezę (wliczająć WRX) i co? I Bo ten samochód teraz wygląda jak kilkuletni Nissan Almera A jadąc za nowym WRX-em z chromowaną listewką nad tablicą rejestracyjną, myślałem, że padnę ze śmiechu Jakby to był Rover, albo coś...