Najpierw ogółem:
BUDA:
ED9 1991r. polift
SILNIK:
-B18C4 (swap by EMPIRE)
-panewki ACL Race
-pierścienie tłokowe RIK
-uszczelki OEM
UKŁAD NAPĘDOWY:
-skrzynia s9b + 2 i 3 bieg z Y21 +LSD
-sprzęgło spiekowe F1 stg3
UKŁAD WYDECHOWY:
-kolektor wydechowy (seria)
-2,5 przelotowy
UKŁAD DOLOTOWY:
- ssący b18c4
- dolot + stożek K&N
-doprowadzenie zimnego powietrza ze zderzaka
UKŁAD PALIWOWY:
- pompa seryjna
- wtryski b18c4
ELEKTRYKA I ELEKTRONIKA:
-OBD0 -> OBD1
-ecu P30 z podstawką EPROM (shiftlight+ vtec 5500 + odcinka 8200 + procedura startu 4500)
-elektryczne szyby
-elektryczne lusterka
-radio Grundig
BODY-KIT:
-maska czarny laminat
-blat szyberdachu czarny laminat
-lotka
-dokładka do zderzaka przedniego
-ambery
UKLAD HAMULCOWY:
-przód tarcze 262 na zacisku 282 z preludy
-pompa 15/16”
-tył seria
ZAWIESZENIE:
- sprężyny obniżające -40mm
- amory seryjne
ŚRODEK:
-kierownica sportowa
KOŁA:
-16” SSP model 583 38et
-opony przód Parada Spec-2 205/40/16 3-4mm (wewnetrzna czesc zjechana)
-opony tył Wanli 195/45/16 6mm
INNE:
- podstawka pod filtr oleju
-łapy custom
-rozpórka przednia górna STAFFA
Wystawiam go niechętnie, nie zależy mi na szybkiej sprzedaży więc będę nim śmigał do czasu, aż trafi na odpowiedniego następcę, który będzie chciał kontynuować projekt. Auto w moim posiadaniu od sierpnia 2011r. Kupione w stanie blacharskim nie za ciekawym, w ciągu 2 miesięcy zrobiona kompletna blacharka z malowaniem -2600zł. W zimie praktycznie nie jeżdżony. W maju1013r został włożony silnik b18c4 Dewoty w EMPIRE. Zawsze było grzane przed ostrzejszą jazdą, z ręką na sercu mogę napisać, że obrotomierz nigdy nie przekroczył 3,5 tyś obr na zimnym silniku. Bierze minimalne ilości oleju tylko przy jeździe na vtecu, poza tym zerowe. Ostatnio wymienione łożysko koła lewy przód, tylne zaciski zregenerowane, przy swapie wymienione sworznie i końcówki drążków 555. Z blacharskich robót to wstawione reparaturki tylnych błotników, progów, lewy przedni błotnik, wszystko zakonserwowane i pomalowane. Świeży przegląd( 06.2015), OC (luty 2015). Buda prosta, nigdy nie miała żadnej „przygody”, do maja 2013 kiedy wleciał b18c4 na aucie siedział silnik d16a9 o przebiegu 248kkm.
Przydałoby się ogarnąć kilka rzeczy które są zrobione „tymczasowo”. Akumulator wypadałoby umieścić w bagażniku(dorzucam kabel, który już do tego kupiłem), przez plan softa znalazła się też podkładka pod filtr oleju. Po zakupie wymieniłem zegary które miały nabite 268kkm, od tego czasu zrobiłem autem jakieś 15kkm.
Link do mojego tematu:
http://honda-crx.info/forum/viewtopic.p ... c4cdd8ed0d
Link do tematu Dewoty, od którego kupiłem silnik:
http://honda-crx.info/forum/viewtopic.p ... 355dd64933
Foto:
Fotki na szybko (robione skarpetką):
CENA 10000,-
Dodatkowe info na pw lub 886864263