niestety duża część polskiego narodu nie zdaje sobie sprawy ze auto w niemczech w stanie takim jak opisują je handlarze jest droższe niz u nas, dlatego sprowadza sie trupy o wiele tańsze ze względu na drogie naprawy tam, lub przekulane bo tam nie da sie legalnie cofnąć licznika i takie auto to dla nich złom
nie tak do końca. polacy proszą się samo o to. nikt a może większość nie chce kupować samochodów pow 200 000 km przebiegu. chociaż nawet kopniesz licznik poniżej 200k to polacy się oblizują na takie auta http://www.youtube.com/watch?v=nDYclg-0ErA
to jest też fak co piszesz. Handlarz prawde ci powie oglądałem już w zeszłym roku, ja znam realnia, duzo ludzi je zna, tylko jak z tymi niepodważalnymi faktami dotrzeć do wszystkich?? Wszelakiej masci komisy by sie skonczyły w kilka miechów osobiście boli mnie ten temat robienia ewidentnie w wała nieświadomych tego ludzi
troche sie mylisz Daniel's, . Za głupote trzeba płacić i to fakt. Ale już za to ze ktos nie jest moze nie ekspertem, ale dobrze doedukowany akurat w tej dziedzinie nie oznacza ze jest głupi. Poprostu nie sposób znac sie na wszystkim. Ale to nie oznacza zeby z tego powodu być walonym w na nie jednokrotnie gruba kase. Ale jak nic nie możesz poradzić to patrz i płacz Polaczku
1. Najpierw zrób karoserie, 2. Potem zadbaj o zawieszenie i hamulce, 3. Teraz dopiero możesz modzić silnik. EE8 -> Subaru GF8 -> ED6 + BB9 -> Subaru GRF http://www.youtube.com/watch?v=OwwaZjWcMOE
...B16A1 zamknięte w EE8... FOG LIGHTS+GATHERS 1.8 DIN+WIND DEFLECTORS+MAP LIGHT+ARMREST+MUD FLAPS+REMUS+PERSONAL BOX+MIRROR'S COVERS+HEADLIGHT WASHER+BUMPER POLE
1. Najpierw zrób karoserie, 2. Potem zadbaj o zawieszenie i hamulce, 3. Teraz dopiero możesz modzić silnik. EE8 -> Subaru GF8 -> ED6 + BB9 -> Subaru GRF http://www.youtube.com/watch?v=OwwaZjWcMOE