NAPRAWA BLACHARSKA I LAKIERNICZA

Posty: 138   •   Strona 2 z 10   •   1, 2, 3, 4, 5 ... 10
Avatar użytkownika
atom1
Moderator
 
Posty: 9531
Dołączył(a): 2005-12-07, 19:09
Lokalizacja: z Podlasia

przez atom1 » 2014-02-21, 00:47

niby tak, ale na male rzeczy to zadaleko, na pelna odbudowe wporzo ;P ciekawe jak jestes terminowo wyrabialny ;P

M!R@S, becie i tak nic juz nie pomoze :]

pusty24, a co masz za sprzet ze tak glutami sypie? moze cos zle skonfigurowane choc watpie
http://demotywatory.pl/6670/MODERATORZY
moj feedback http://www.honda-crx.info/viewtopic.php?f=30&t=19664&p=203599&hilit=atom1#p203599
Mój warsztat: http://www.atomoto.eu

Avatar użytkownika
Adamu$
Forumowicz
 
Posty: 20
Dołączył(a): 2007-10-27, 21:19
Lokalizacja: Opole / Kraków
Samochód: CRX ED9

przez Adamu$ » 2014-02-21, 03:09

Niezły egzemplarz się trafił ;) idealny kandydat do tego tematu, wręcz wzorcowy :D
Zgaduję, że bity w lewy przód, prawy tył i nie wiadomo gdzie jeszcze :P Cieszy fakt, że trafił w dobre ręce;)

W imieniu wszystkich ciekawych i spragnionych fachowych porad zapytam, czy na położony we wnękach podkład reaktywny pójdzie od razu lakier, czy wcześniej jeszcze warstwa epoksydu?

Kiedyś natrafiłem na fachowe rady na pewnym forum, może i tu komuś posłużą:
cyt."... to teraz wnioski :
Jak robisz wnęki, lub środki i wyczyściłeś korozję, a nie zależy ci na efekcie dekoracyjnym to kładziesz reaktywny i na to bez szlifowania lakier i koniec roboty. Świetnie zabezpieczone ... Tak sobie to wygląda.
Jak robisz coś na czym ci zależy pod względem estetycznym, a nie musisz szpachlować tylko lekko wyrównać jakieś rysy ... to reaktywny i wypełniacz akrylowy, potem matowanie i lakier, albo baza i lakier.
Jak to na wierzchu i musi być super, a do tego była korozja i zmusisz szpachlować to epoksydowy potem poliester, a dalej już jak chcesz ... Ja bym zrobił epoksydowym .. wielu innych tu na forum akrylowym ... tak czy siak jest dobrze ... a na to baza i lakier. "

Chcemy więcej :D

Avatar użytkownika
Maniek93
Forumowicz
 
Posty: 1076
Dołączył(a): 2013-03-29, 16:39
Lokalizacja: Kraków

przez Maniek93 » 2014-02-21, 05:51

Pusty24 to zdradź tą strategię :P smarknięcie za każdym razem w połowie pomiędzy ostatnimi dwoma punktami zaczynając jak najszerzej? :P
co do glutowania, to podczas spawania strzela głośniej niż zwykle? miałem raz tak, że do tej szczeliny co gaz leci coś wpadło... na przepływ gazu to to na pewno nie miało wpływu (siakiś mały pojedyńczy paproch :P ), ale nie wiem czy zwarcie robiło czy ki ciul, po wydłubaniu smarkało jak nowe :)

Avatar użytkownika
pusty24
Forumowicz
 
Posty: 3487
Dołączył(a): 2006-01-13, 01:35
Lokalizacja: DUB/KRK/N.BRZESKO

przez pusty24 » 2014-02-21, 08:34

Adamu$, dokładnie tak jak mówisz z tymi podkładami tylko jeszcze aspekt rdzy dochodzi ;)
jesli cos nosi ślad rudej ,to po oczyszczeniu nalezalo by to prysnąc wytrawiającym.a jeśli nie bylo pordzewiale to epoksydowy zalatwi robote.
te podkłady ciezko sie obrabia ,zwłaszcza reaktywny dlatego na nie idze wypełniacz w postaci podkładu akrylowego.

co do spawaniaManiek93, to dzis przejrze przed spawaniem pistol,mozliwe ze masz racje bo zaczelo sie po spawaniu sufitu :wrrr:

a te spoiny reperatury od srodka jeszcze zaklepuje na płasko a pózniej epoksyd po calości błotnika,masa PU i jakis muł jeszcze na to ;)

[ Dodano: 2014-02-21, 07:40 ]
atom1 napisał(a):ciekawe jak jestes terminowo wyrabialny ;P


pewnie jak każdy blacharz :rotfl2:

zawsze biore tylko 1 auto i jak wjedzie do garage to wyjeżdza juz klijent gotowym ;)

czasem zrobie cos w czasie jak sie coś sezonuje i nie mam co robic ;)
plasko oczkowe 32 w kontakcie z szyba calibry powoduje zamieszanie!

USŁUGI BLACHARSKO LAKIERNICZE
889969661 503499363

Avatar użytkownika
M!R@S
Forumowicz
 
Posty: 7693
Dołączył(a): 2006-03-18, 15:43
Lokalizacja: Polkowice

przez M!R@S » 2014-02-21, 10:02

No jak to nie używasz gazu ?? Chyba, że masz jakąś dziwną spawarkę ;D od zawsze gaz był potrzebny do spawania... ja używam CO2, a takie smarki właśnie mi wychodzą jak się gaz skończy :rotfl:

[ Dodano: 2014-02-21, 09:02 ]
ps. zrób fotkę miga to obadamy co tam nie tak ;)
Obrazek

Avatar użytkownika
Maniek93
Forumowicz
 
Posty: 1076
Dołączył(a): 2013-03-29, 16:39
Lokalizacja: Kraków

przez Maniek93 » 2014-02-21, 16:08

Ja myślę że Pusty to sobei z tym gazem jaja robi, bo jak faktycznie, to raczej że to przez gaz :P

Avatar użytkownika
M!R@S
Forumowicz
 
Posty: 7693
Dołączył(a): 2006-03-18, 15:43
Lokalizacja: Polkowice

przez M!R@S » 2014-02-21, 17:02

no raczej nie bo spawy tak wyglądają :P
Obrazek

Avatar użytkownika
pusty24
Forumowicz
 
Posty: 3487
Dołączył(a): 2006-01-13, 01:35
Lokalizacja: DUB/KRK/N.BRZESKO

przez pusty24 » 2014-02-21, 17:27

no moj mig dupy nie urywa ale te gluty to zgroza byla ale zagadka rozwiązana :D

czyszczenie pistola pomoglo
wpadlo jakiś odprysk do srodka i drut zamiast zajazyc do blachy zajarzal do pistola bo przykladam dysze do blachyjak spawam ;)

je git :ok:

z tym gazem no to prosze was :szok:
plasko oczkowe 32 w kontakcie z szyba calibry powoduje zamieszanie!

USŁUGI BLACHARSKO LAKIERNICZE
889969661 503499363

Avatar użytkownika
Maniek93
Forumowicz
 
Posty: 1076
Dołączył(a): 2013-03-29, 16:39
Lokalizacja: Kraków

przez Maniek93 » 2014-02-21, 17:31

No to dobrze myślałem :P
Kiedy następna część? :D

Avatar użytkownika
pusty24
Forumowicz
 
Posty: 3487
Dołączył(a): 2006-01-13, 01:35
Lokalizacja: DUB/KRK/N.BRZESKO

przez pusty24 » 2014-02-21, 19:44

plasko oczkowe 32 w kontakcie z szyba calibry powoduje zamieszanie!

USŁUGI BLACHARSKO LAKIERNICZE
889969661 503499363

Avatar użytkownika
Maniek93
Forumowicz
 
Posty: 1076
Dołączył(a): 2013-03-29, 16:39
Lokalizacja: Kraków

przez Maniek93 » 2014-02-21, 19:54

w 3 temacie ten sam filmik? -.-

Avatar użytkownika
M!R@S
Forumowicz
 
Posty: 7693
Dołączył(a): 2006-03-18, 15:43
Lokalizacja: Polkowice

przez M!R@S » 2014-02-21, 21:06

miałem golfa kiedyś takiego i całkiem podobnie to wyglądało :rotfl2:
Obrazek

Avatar użytkownika
newuser
Forumowicz
 
Posty: 982
Dołączył(a): 2009-10-25, 13:39
Lokalizacja: Lubelskie

przez newuser » 2014-03-19, 14:16

No dobra, a teraz pytanie: a co z łączeniem reperaturki z tylnym nadkolem? Tam gdzie spotykają się dwie blachy? Bo jak rdza zeżarła kanty, to pewnie i część nadkola też ubyło i co wtedy? Zalepiasz tą dziurę kitem czy docinasz z blachodachówki łatki :rotfl: czy jak to się robi?

Avatar użytkownika
pusty24
Forumowicz
 
Posty: 3487
Dołączył(a): 2006-01-13, 01:35
Lokalizacja: DUB/KRK/N.BRZESKO

przez pusty24 » 2014-03-19, 14:42

hehe ,nie wiesz.przyjdzie kit i bedzie git :D

chodzi ci zapewne o błotnik wewnętrzny :ok:
jak skorodowane to trzeba wyciąć ;)
jesli ubytki są małe to doklepuje blaszke z blachy karoseryjnej ,zawsze sie jakieś drzwi czy dach znajdzie ;) bo taka blacha karoseryjna ciut lepsza niz zwykła czarna z arkusza.
a jesli zgnite po calej długości to wycinam błotnik z jakiejs nowszej fury,wazne zeby bylo bez rudej i wstawiam .
plasko oczkowe 32 w kontakcie z szyba calibry powoduje zamieszanie!

USŁUGI BLACHARSKO LAKIERNICZE
889969661 503499363

Avatar użytkownika
newuser
Forumowicz
 
Posty: 982
Dołączył(a): 2009-10-25, 13:39
Lokalizacja: Lubelskie

przez newuser » 2014-03-19, 15:14

Błotnik wewnętrzny - podejrzewam że to to :ok: Nigdy nie miałem do czynienia z blacharką samochodową, ale zawsze mnie zastanawiało jak widziałem reanimację takich masakrycznie zeżartych aut "Z czego oni k^%#*a to robią" :D I się wyjaśniło że trzeba trochę metaloplastyki ;)
No ABS, no ESP - PURE DRIVE

Resztka rzeczy po Civie 4!

  Poprzednia strona   Następna strona
Posty: 138   •   Strona 2 z 10   •   1, 2, 3, 4, 5 ... 10

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości

Teraz jest 2024-04-27, 09:07