a ja mam takie pytanko po wspawaniu błotnika od strony zewnętrznej dajemy podkład zabezpieczający ,wypełniający i dopiero włókno ? co z sobą jak reaguje co by nie odpadło .....
2. po zabezpieczeniu czerwonym podkładem od środka a następnie gumowanie od środka czy używacie baranka ?
Zawsze podklad ( wżery reakcyjny, czysty metal epoxydowy) potem szpachla, jak przetrzesz szpachle za mocno to znowu podklad. Możesz dac reakcyjny i epoxyd tylko rozdziel je podkladem akrylowym. Aha i odtlusc spawy.
A od wewnątrz zamiast baranków fluidolem z 2 warstwy na bogato
Panowie i Panie, co byście polecili do pomalowania wnętrza w edku, coś w miarę wytrzymałego i rdzoodpornego, bo wydmuszka jest i strasznie lakier w środku porysowany i w jednym miejscu mi delikatnie korozja wyszła, chcę to zabezpieczyć i jednocześnie odświeżyć wnętrze, byle nie czarne co by się nie nagrzewało i nic elastycznego typu jakieś bitgumy bitexy i inne.
A ja mam troche inne pytanie - tu podajecie, że spawamy na zakładkę, możecie napisać dlaczego na zakłądkę, a nie przylegające do siebie dwie blachy ,bez zakłądki???
Protect 300 to najczęściej wybierany podkład akrylowy wypełniający z linii NOVOL Professional. Pozwala on na uzyskanie przyczepności do różnorodnych podłoży Posiada bardzo dobrą przyczepność do różnego rodzaju podłoży, a dzięki zastosowaniu wysokiej jakości żywic i specjalnych dodatków zapewnia również ochronę antykorozyjną . Podkład stanowi też doskonałą izolację dla produktów poliestrowych ( głównie szpachlówek) od lakierów akrylowych oraz bazowych.
2. ępoksydowy
Podkład antykorozyjny, zapewniający znakomitą ochronę powierzchni stalowych dzięki wysokojakościowym żywicom i aktywnym dodatkom zapobiegającym korozji. Przeznaczony zarówno do renowacji samochodów, jak i intensywnie eksploatowanych pojazdów ciężarowych czy autobusów. Posiada bardzo dobrą przyczepność do różnych podłoży i świetne właściwości izolacyjne. Może być bezpośrednio pokrywany lakierami nawierzchniowymi, jak również pracować w systemie mokro na mokro. Podkład może być stosowany w proporcjach mieszania 1+1 z utwardzaczem H 5950 lub w proporcji mieszania 4+1 z utwardzaczem H 5960.
Bo podkład epoxydowy zabezpiecza przed korozją a akrylowy nie. Za to epoxyd ciężej się obrabia. Daje się dwa bo akrylowy potem ładnie wyprowadzisz pod docelowy lakier. Tak w mega skrócie.
a ja na tą podłoge dałbym taki epoxyd jak na felgi do tirów
koszt to około 70zl za litre,zabezpieczy antykorozyjnie i jest odporny na zarysowania,a jest dostępny srebrny metalik
plasko oczkowe 32 w kontakcie z szyba calibry powoduje zamieszanie!