albo dopasowac silowniki z innego typu auta co ma lzejsza maske albo zalozyc silowniki troche juz uzywane ktore maja mniejsza sile tak jak np. w klapach tylnich niektorych z nas
NAZGUL bedziesz to rzezbil jakos na czasie ? dosc nie uprzejme ale wolal bym miec rady od kogos kto juz zrobil niz sam prubowac bo dopiero co odebralem od lakiernika i zal dupe sciska ...
Do maski ED9 a przypuszczam, ze tez do EE8 silownik powinien miec dlugosc calkowita ok 45cm. Wtedy mozna go przykrecic w srodkową srube blotnika i do zawiasu maski.
Podobno w Focusa Igeneracji HB z klapy podchodzi taki silownik. Mialem taki nowy w rece i niestety nowy nie nadaje sie, poniewaz oprocz dlugosci jest jeszcze jeden parapetr jak sila wyrazona w Niutonach. Ten od Focusa ma 655N, co daje ok 65kg ! Hm, wnioski same sie nasuwają .
Mialem jeszcze silowniki z Felicii tez z klapy bagaznika. Wprawdzie są nieco dluzesz bo maja ok 54cm i sile 450N (45kg), ale kilkuletni silownik z felki ma dobrą siłe.
1. Najpierw zrób karoserie, 2. Potem zadbaj o zawieszenie i hamulce, 3. Teraz dopiero możesz modzić silnik. EE8 -> Subaru GF8 -> ED6 + BB9 -> Subaru GRF http://www.youtube.com/watch?v=OwwaZjWcMOE
No ja własnie dorwałem od golfa i są przemocarne tylko niechce wiercić a potem się okaże ze jednak są za grube. A akurat czarne mi nie oszpeca auta (dla niektórych juz bardziej niż jest <haha> ) Jeżeli ktoś ma takie to prosił bym o wymiary Pozdrawiam
mr073k, gdzie można dostać takie używki po 10zeta?
Ja kupiłem w zeszłym roku takie chrom, nie wiem czy akurat są to xnxx czy coś innego ale kupowałem na allegro i są do dupy! nie dość ze muszę tak czy inaczej maskę do samej góry dzwigać to jeszcze ledwo sie trzyma, jak bardziej zawieje to dynię przybije
bont, od mazdy 323f od tylnej klapy ja mam cos takiego
http://www.moto.allegro.pl/item95715041 ... 323_f.html Siostra kupila za 30 zl dwa do siebie do klapy bo juz sie nie otwierala, ja wziolem stare i trzymaja jak nalezy, wiec jak wsadzisz dobra uzywke to bez problemu od dolu Ci sie podniesie
[ Dodano: 2010-05-24, 16:02 ] zalec na szrot i tyle, napewno maja, wazne zeby mial mocowanie takei jak na focie, a z drugiej strony na kulce i gwint, wtedy wycinasz lekko w masce dziure, i malina, jak bedziesz zainteresowany wal na pw to Ci porobie fotki jak to wyglada
[ Dodano: 2010-05-24, 18:33 ] na prozbe, ogolnie to ten silownik nie jest przymocowany bo mialem go w crxie teraz jezdze civem, i przylozylem go tylko podgladowo, na dole ja przymocowalem go w crxie zamiast tego plastiku co trzyma rurke od spryskiwacza, tam jest kwadratowa dziura, i srobe 8 mm da sie wsadzic po lekkim stuknieciu, zdejmuje sie podszybie, i nakretne od drugiej strony nakreca, i silownik na dole sie trzyma. w masce zrobilem naciecie, co widac na fotach, a otwor w masce jest seryjny i sruba silownika pasuje tam p&p. rozgina sie to wycienie i podkladka, i nakretka i sie trzyma na masce. silownik kladzie sie kolo amora, i nie ma zadych problemow. maska otwiera sie ladnie, silownik solidny, i jak dla mnie super rozwiazanie, bo meczylo mnie ciagle podpieranie maski patykiem, teraz musze u siebie w civie to zamontowac
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/382 ... 811bc.html
Powiem ci ja Mam na zwykłych kulkach tyle ze z gwintem 8 .. przegwintowałem na 6 i w błotnik zamiast srodkowej śruby wkręciłem w zawiasie klapy z boku wypierciłem dziurke 4.5 nagwintowałem otwór skróciłem długosc gwintu siłownika ... i miodzio . w delsolce .. teraz będe montował to do eda. Dodam fotki jak zrobie
Mam pytanie jaka długość maja Wasze siłowniki?? Proszę o szybką odpowiedz ponieważ dzisiaj odsyłam zakupione siłowniki i chce wiedzieć jaka powinna być długość siłownika. Z góry dzięki