Pierwszy z modeli CRX bazujący na elementach Hondy Civic 3eciej generacji. Jednak pomimo podobnego przodu, praktycznie wszystkie części karoserii są inne. W przypadku CRXów, amerykanie mieli pecha bo do nich poszy najsłabsze modele, a najmocniejsza wersja Si nawet nie jest na tyle dobre, co model produkowany na nasz rodzimy rynek.
Druga generacja uważana jest za najlepszą z CRXowej serii. Bazuje na płycie Hondy Civic 4th gen, niewielka masa i bardzo mocne silniki sprawiły że samochód należy do klasy "wolno latających". W Europie są spotykane głównie dwa modele: 1.6 16V i drugi z silnikiem VTEC. Na szczęście najsłabsza wersja jest praktycznie nie do dostania.
Trzecia i ostatnia generacja Hondy CRX wyglądem zupełnie odbiega od swoich poprzedników. Inna linia nadwozia + zdejmowany dach (targa) = zwiększenie masy całego pojazdu. Była to najwolniejsza generacje ze wszystkich CRXów ale ma też swoje uroki - brak dachu i otwierana tylna szyba są to elementy, które nie często sie spotyka.
przez dziduh » 2010-04-01, 20:37
przez Tomiko » 2010-04-10, 00:05
przez dziduh » 2010-04-12, 10:41
przez ppiotrek » 2011-11-16, 23:55
przez przema72 » 2011-11-17, 11:05
przez alsender92 » 2015-09-01, 14:50
przema72 napisał(a):http://civic.gotskillslounge.com/civic%20stuff/ef%20stuff/PM6%20ECU%20Pinout.png
przez kaswer21 » 2015-09-01, 14:54
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości