Chciałem zrobić pewne podsumowanie dotyczące sprężyn obniżających do del sola.
Piszecie, że można wkładać sprężyny od V gena, że można podciąć, że nie można ..... etc....temat rzeka.
Zależało mi na obniżeniu solniczki o 30-40 mm, na oryginalnych amorach.
Zadałem pytanie dystrybutorowi Eibacha i niestety nie ma w ofercie sprężyn do solniczki!! Może sprowadzić ze stanów ale koszt ok 1100 zł.
Dedykowane sprężyny ma AP oraz H&R (ceny ok 750 zł za komplet).
I teraz Panowie i Panie praktycy: jak to jest z tymi sprężynami? Zakładamy MTS bo tanio? Zakładamy byle co, bo tanio, nie pasuje ale da się jeździć? Czy inwestujemy w to co jest dedykowane do tego modelu?
PS.
Najlepsze jest to, że gdybym miał wsadzić coś do innego mojego auta o tak zachwianej proporcji ceny części do wartości auta ..... za nic bym tego nie zrobił a tu rozważanie jak duże siano pakować w auto, które przejeżdża 1500km rocznie