tez mam pełne hydro, pompka z civica 5g zamontowano wsrodku w odwrotna strone - element o ktory zaczepiamy linke jest na obecna chwile popychaczem hydraulicznej pompki, pompka jest zamocowana do obudowy pedałow, troche ciecia i spawania ale naprawde nic nie skomplikowanego. Przewod hydrauliczny i przewod od zbiorniczka wyprowadzone przez otwor linki sprzegła, zbiorniczek zamontowany obok serwa.
Wersja testowa,nie pomalowane więc estetycznie kiepsko się prezentuje,u kolegi chodzi bez zarzutu.Pompka z 5gen. Trzeba nieco inaczej poprowadzić nawiew pod deską od strony kierowcy,bo trochę koliduje. Poniżej zdjęć, link gdzie można kupić gotowca jeśli ktoś nie chce samemu dłubać.
Taka konwersja chodzi zdecydowanie lepiej niż jakakolwiek z użyciem linki.Przerabiałem na własnej skórze.Wcześniej wyprodukowałem taki gadżet pod s80 w swojej budzie:
Bonczek napisał(a):Ja właśnie kupiłem do siebie ten Suja Motoring
Przerabialismy ED na sterowanie hydraulika , bylo ciut z tym zabawy (ciecia i spawania) no i musialem przerobic nawiew na strone kierowcy bo za mało miejsca jest - oczywiscie nawiew dziala. Ten zestaw Suja Motoring tez nie pozwala by istnial nawiew na jedna strone. Przy naszym rozwiazaniu pompka jest tak jakby na stale przymocowana , lecz istnieje mozliwosc wymiany bebechow w razie regeneracji. Sciana zostala wycieta w minimalnym zakresie by pompka sie zmiescila. Wolna przestrzen zostala wypelniona laminatem i pomalowana w kolor nadwozia , wierzcie mi ze wyglada jak seria hehe. Oczywiscie pedał sprzegla zostal tez zmieniony i zaadaptowany z 5 generacji. Inne rozwiazanie to https://www.innovativemounts.com/Produc ... Code=41001
Serwis i naprawa pojazdów mechanicznych. --------------------------------------------------- Kolektory wydechowe do Hond B, D , K Serii http://www.honda-crx.info/forum/viewtopic.php?t=67024 Wtryskiwacze http://www.honda-crx.info/viewtopic.php?f=41&t=69990