jesli jest z civica to masz tam przełorzenie 4,25 czyli krotsze od seryjnego w rexie 3,88 ale za to w twojej skrzyni tylko 5 podmien z tego s20 ewentualnie jak chcesz robic jeszcze lepiej to dokup 3,4 z crxa i masz full opcje
Dzięki wrobel_junior mega pomogłeś poleciał punkt dla ciebie
[ Dodano: 2014-01-22, 10:34 ] po rozebraniu skrzyni policzyłem zęby fd (na mechanizmie różnicowym) i wyszło mi 70 więc fd jest chyba 3.88 ? na wałku nie liczyłem
Nie ma sensu kombinować z biegami 1,2 z innych skrzyn.
Potwierdzam ze FD ze skrzyni na linke L3 rozni się od reszty d-seri na hydro s20 s40 itp.
Najlepiej zaglowac biegami 3,4,5
Może z autopsji u siebie to opisze , powinno0 to rozwiać wszystkie wątpliwości
a wiec d15b2 92 -94 4,25 model 95r miewał 4,4
a co do piątki to tak możesz przerzucić będzie ekonomia , bo jak zostawisz seryjna z rexa to vmax u mnie przy 7900rpm 192 km;)
biegi zostaw z rexa są najkrótsze jak założysz przełożenie 4,25 i biegi z civica to będziesz miał taki sam efekt ja na oryginalnej skrzyni czyli żaden to chyba logiczne
tak czy tak u mnie samo przełożenie przy starcie od 0-100 dało 0,6 sekundy lepiej jak coś to mam 5 do przełożenia 4,25 przy 7400rpm vmax 252
ja mam zmienione tylko samo przełożenie na 4,25 jest dobre na tor masz pełen zakres maksymalnego momentu obrotowego ale na ćwiartkę [polecam 4,4 .
mam nadzieje że już lepiej pomóc się nie da