Zabieram się za wire tuck'a pod maską w CRX ED9 i zastanawiam się:
1) Gdzie umieścić resistor boxa?
2) Gdzie i jak umieścić map sensor? Jeśli go przeniosę to będę musiał wydłużyć przewody do niego idące. Czy zmiana ich długości ma wpływ na pracę silnika? Czy długość powinna zostac seryjna?
3) Gdzie ukryć "masę", która jest przy przednich lampach?
Co prawda nie lubie Cie Ty ruro ale nabije se posta dla potomnych.
1. Gdzie chcesz? <lol> W schowku? Pod fotelem? za kiera? W BLOTNIKU?
2. Gdzie chcesz JAK WYZEJ. Przedluz przewody i bedzie ok.
3. Sciagnij blotnik i od zewnetrznej strony a nie od strony silnika, ew przeciagnij kable do mocowania zderzaka za kierunkami. Jeden grzyb. Mozesz nawet do zawiasow drzwi pociagnac.
u mnie rezystor jest pod radiem, map sensor dynda tak jak atom napisał, wszystkie kable idą błotnikami, a masy mam po 2giej stronie tak jak oryginalnie jest.
[ Dodano: 2013-04-17, 21:47 ] ps. Linke od sprzęgła można puścić pod kolektorem i normalnie funkcjonuje, nie ma oporów
Panowie. Jak rozwiązać problem z przewodami idącymi od wtrysków? Jak je najlepiej poprowadzić, żeby schować i najlepiej bez cięcia oryginalnej wiązki. Jest to możliwe?
Bo nie wiem jak pochować tą wiązkę idącą od wtrysków z resistor boxem.