Pierwszy z modeli CRX bazujący na elementach Hondy Civic 3eciej generacji. Jednak pomimo podobnego przodu, praktycznie wszystkie części karoserii są inne. W przypadku CRXów, amerykanie mieli pecha bo do nich poszy najsłabsze modele, a najmocniejsza wersja Si nawet nie jest na tyle dobre, co model produkowany na nasz rodzimy rynek.
Druga generacja uważana jest za najlepszą z CRXowej serii. Bazuje na płycie Hondy Civic 4th gen, niewielka masa i bardzo mocne silniki sprawiły że samochód należy do klasy "wolno latających". W Europie są spotykane głównie dwa modele: 1.6 16V i drugi z silnikiem VTEC. Na szczęście najsłabsza wersja jest praktycznie nie do dostania.
Trzecia i ostatnia generacja Hondy CRX wyglądem zupełnie odbiega od swoich poprzedników. Inna linia nadwozia + zdejmowany dach (targa) = zwiększenie masy całego pojazdu. Była to najwolniejsza generacje ze wszystkich CRXów ale ma też swoje uroki - brak dachu i otwierana tylna szyba są to elementy, które nie często sie spotyka.
przez wrobel_junior » 2012-10-04, 09:47
przez Adix » 2012-10-04, 10:20
przez wrobel_junior » 2012-12-21, 17:54
przez Velu » 2012-12-22, 22:50
przez wrobel_junior » 2013-11-21, 09:30
przez -venom- » 2013-11-21, 14:10
przez Swistak » 2013-11-21, 17:16
przez MarTfYdOg » 2013-11-21, 18:50
przez -venom- » 2014-04-24, 12:30
przez radED9 » 2014-12-06, 22:51
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości