Stłuczka :-/
Warszawa i okolice.. jest Was tam wielu :)

kordianek
Forumowicz

Stłuczka :-/

przez kordianek » 2011-01-20, 15:42

Witajcie, wiem, że to nie CRX, a Swift GTI,ale to podobne lata i zbliżone założenia, więc pewnie z podobnymi problemami przychodzi nam się mierzyć, a że na wasze forum wchodzę od lat ( bardzo je cenię ) i przez lata też marzyłem o reksie, to może mi coś pomożecie...

Od paru miesięcy jestem szczęśliwym posiadaczem Swifta GTI - niestety w poniedziałek jakaś mało rozgarnięta pani - a właściwie dwie - wjechała mi w tył na tyle niefortunnie, że wleciałem na samochód stojący przede mną (miałem już odpuszczony hebel). Na miejsce wezwaliśmy "po bożemu" policję, ta stwierdziła winę babek, które wjechały mi w tył. Jako, że była to stłuczka typowo "kanapkowa" i przy małych prędkościach uszkodzenia nie są bardzo poważne ( jestem laikiem więc tak mi się wydaję ), ale dla PZU ( ubezpieczyciel kobiety ) i tak kwalifikują Suzi jako "szkodę całkowitą". Nie dostałem jeszcze żadnych pieniędzy, ale domyślam się, że kasa będzie mocno zaniżono ( w końcu to 1993 rok ) i nikogo nie będzie obchodziło to, że ceny jakichkolwiek GTI zaczynają się praktycznie od 4 tys. wezmą jakiś eurotax i siema.... Stąd moja wstępna decyzja o naprawie Suzi w jakimś warsztacie za "odszkodowanie", plus ewentualnie "dorzucenie ze swoich".

Do wymiany/naprawy:
-na bank prawy reflektor+postjówkę - mam nadzieję, że allegro coś wymyśli :-),
-prawe tylne nadkole - już wcześniej było spruchniałe i do roboty, teraz się po prostu odkształciło i jest klops...
- tylni zderzak - chyba, że uda mi się znaleźć magika, który wyspawa mi tworzywo ładnie
-podłoga pod bagażnikiem w okolicy nadkola się trochę "zagięła", niewiele ale trzeba będzie wyprostować...
- zderzak przedni wydaję się w dobrej kondycji chociaż nie wiem jak z mocowaniami, ale tak czy inaczej mam nadzieję, że sie jakoś poskleja/wyspawa
- obudowa "grilla/plastra miodu" też się powykrzywiała... ;/