Ogladalem go z 2 miechy temu, silnik strasznie zamulony,nie jechal ani na Pb ani na gazie. Buda wygladala na bezwypadek, do roboty blacharka w typowych miejscach.
przyjedz przewioze cie moim bedziesz mial odniesienie ja mam odniesienie do preludy 3gen z h22 i dotrzymuje mu kroku wiec nie zamuloony:D unikaj tych chinskich lamp z przodu malo ze nie swieca to w dodatku problem na przegladzie i zpolicja nie sa dopuszczone do ruchu
wszystko wszystkim ale w Gazie bym nie brał to jest moje zdanie ale jak uważasz ja za swojego dałem 3 tysie a teraz wkładam w niego 8 tysi ale bd wiedział na czym jeżdżę moim zdaniem lepiej dać od 2 do 3 tysi i włożyć to co masz za tego dać i będzie jak ta lala tylko piecownie żwawą z nie dużym przelotem żeby miał i tylko wsiadać i śmigać jeżeli kolega Miaski twierdzi że zamuła to nawet sie nie wybieraj po niego Pozdro
Wówczas jest się bogatym w doświadczenie i odradza się kolejnym młodszym kolegom żeby tego błędu nie popełniali, ale oni i tak to zrobią
del Sol Captiva Blue Baby 190KM/220Nm @ 0,55bar SOLD ITR DC2 #2079 196KM/201Nm SOLD CB600F HORNET '10 SOLD cvc 8gen FK3 glasstop EXECUTIVE @ DESMOND REGAMASTER - 180KM/407Nm SOLD w garażu MX-5 NA '90, XJ6N i Hornet 600 Cafe Ricer Project