Wiem, ze to dziwnie zabrzmi ale kupie albo sprzedam takie felgi. Chce dla siebie jeden komplet a moge sprowadzic 3 komplety zzagranicy (tylko wtedy ma to sens). Może ktoś chetny? Najprosciej po prostu kupie tu jezeli ktos ma. Po ile one mniej wiecej chodzą?
To jeden z brzydszych modeli OEMów, nie mówiąc już o tym że każdy komplet nadaje się do renowacji. Ponieważ felgi mają plastikowe dekielki to malowanie tylko z pistoletu.
No właśnie moim zdaniem to klasyka CRX. Od zawsze mi sie na tych felgach widziały i wszędzie gdzie patrze na odrestaurowane egzemplarze to są na takich i uważam, że pasuja idealnie:)
Zgadza się, to wiatraki z poliftowego Si (czyli usdm 1,6). Były też w wersjach specjalnych (np. exclusive). Pewnie w niektórych krajach dostępne jako ACCESS.
Gdyby nie to, ze 14stki to bym sobie zostawił jeden z kilku kompletów które miałem. Pięknie siedzą, niestety hamulec musi być seryjny.
Przy tym szaraku który wstawiłeś to nie problem w feldze tylko w zaciskach i tej glebie. Jak wrócisz to oryginału to będzie wyglądał dużo lepiej
Zaciski już zrobione razem z całą odnową zawieszenia;) Tamto zdjęcie jest sprzed prac. A zawias..nie jest jakiś super niski, stock z kolei jest nieładnie wysoki. Wracając do felg..ładnie się na prezentuje, ładnie. Trzeba poszukać co pewnie nie jest łatwe
Moim zdaniem albo stock i koza albo tuning Możesz jeszcze pomyśleć o fatfive albo oem enkejach z ep (subiektywnie najładniejsza OEM felga ever), przy aktualnym obnizeniu będzie ok.
No tak, ale 282 nie wchodzi Mnie te enkeje robią cały czas, chociaż ATS DTC kusi... Tylko nie wiem jaką oponę wybrać do auta z przebiegiem 50km rocznie