Niewiem jak w V-Tec ale jak jechałem z kuzynem z niemiec audi A4 jechalismy mniej wiecej 190km/h i w pewnym momencie silnik zgasł??? niemielismy bladego pojecia co sie stało szukajac przyczyny znalezlismy przepalony bezpiecznik autko odpaliło jednak obroty skakały od 700obr/m do 1300obr/m i autko niechciało jechac wiecej jak 160km/h za kazdym razem po przekroczeniu tej predkosci silnik gasł???
to raczej nie na temat ale obroty do tej pory skaczą
apropo vteca nie ma prawa sie wlanczac na postoju !!(moze wogole go nie masz skoro nie czujesz???) i ze zerwana linka vtec sie nie zalaczy(niestety wiem to z doswiadczenia) (a tak wogole to wyskakuje wtedy blad 17 ) itd itd
Mnie sięwłancza V-tec czasami to czuje wyraźnie a czasami nie czuje nic. Linka jest OK. WYskakuje mi czsami błąd nr 22!!!!!!!!!!!!!!!!! I w tym leży problem!!!!!! Jak ktoś wie jak się tego pozbyć bo coś takiego miał to będe wdzięczny
nie chce zakladac nowego tematu, a sprawa podobna, jaka moze byc przyczyna nie wlaczajacego sie vteca w del sol'u na jednym walku??
sprawa wyglada tak, na postoju auto pieknie wkreca sie do konca zakresu obrotow, jednak kiedy jedzie na ktoryms z biegow, po przekoczeniu 3-4 tys. obrotomierz zaczyna wariowac, po wduszeniu gazu do dechy (nie czuc vteca) wskazowka wkreca sie do 8 tys kiedy w rzeczywistosci powinna stac na 4-5 tys.
Co moze byc przyczyna takiech objawow??
moze jakis blad na kompie ( ale na tablicy nie swieci sie check engine ),to samochod kolegi, osobiscie nawet nie wiem gdzie w del solu jest komp?? tak jak w edku ??