TD04HL-13T - przewody

Posty: 6   •   Strona 1 z 1
Avatar użytkownika
yoyek
 
Posty: 200
Dołączył(a): 2014-02-23, 21:27
Lokalizacja: Sopot/Jelenia Góra
Samochód: ED9 D16Z6

TD04HL-13T - przewody

przez yoyek » 2019-01-14, 10:26

Witam,
prośba o potwierdzenie jak podłączyć węże podciśnienia z TD04HL-13T bo pierwsze turbo robie.
Obrazek

Nr. 1 czyli muszlę mam zamiar podłączyć z Nr. 2. czyli WG.
Ewentualnie jak będzie niestabilnie, to Nr. 1 zaślepiam, a Nr. 2 do ssaka tam gdzie mam podpięty wskaźnik boost, czyli na złączu do reg. paliwa.
Nr. 3.. Gdzieś wyczytałem że to DV fabryczny? mam zamiar albo zaślepić i dać zewnętrznego BOVa properfekta, albo podłączyć też pod ssaka i zobaczyć jak hula... opinie?

Pytanie też w kwestii przewodu olejowego. Zasilanie jest nagwintowane wewnętrznie, ale nie widzę zwężki w środku. Czy zastosować restryktor, czy jest gdzieś głębiej niewidoczny? Spływ jest na flanszy więc w miarę oczywiste, dam do zakucia.
Flansze wydechowe wycinacie najczęściej z blachy sami i spawacie czy wycinacie z fabrycznych kolektorów i DP? Chce jak najmniej się z tym bawić ale gotowców nie ma :P

Avatar użytkownika
Dzemor
 
Posty: 325
Dołączył(a): 2013-10-14, 19:22
Lokalizacja: Koszalin

Re: TD04HL-13T - przewody

przez Dzemor » 2019-01-14, 23:32

Restryktor musisz dać swój :) i dzięki temu będziesz mógł dostać jakiś ludzki gwint na który idzie znaleźć przejściówkę.

Avatar użytkownika
atom1
Moderator
 
Posty: 9917
Dołączył(a): 2005-12-07, 19:09
Lokalizacja: z Podlasia

Re: TD04HL-13T - przewody

przez atom1 » 2019-01-14, 23:35

1 zaslep reszta jak piszesz

restryktor daj na 2mm

flansze wez z volvo sobie poodcinaj od wydechu i kolektora( s60 s80), te czesci sa nic nie warte, wycinane tez sa z gotowca ale po 50 za sztuke
http://demotywatory.pl/6670/MODERATORZY
moj feedback http://www.honda-crx.info/viewtopic.php?f=30&t=19664&p=203599&hilit=atom1#p203599
Mój warsztat: http://www.atomoto.eu

Avatar użytkownika
yoyek
 
Posty: 200
Dołączył(a): 2014-02-23, 21:27
Lokalizacja: Sopot/Jelenia Góra
Samochód: ED9 D16Z6

Re: TD04HL-13T - przewody

przez yoyek » 2019-01-15, 10:46

@atom1: czyli ten fabryczny DV i WG ma szanse zadziałać? Niektórzy piszą że prawie zawsze są problemy i lepiej zaślepiać i dawać zewnętrznego BOVa i WG... tylko chciałem zrobić wersję budżetową i ucieszyłem się jak zobaczyłem ze jest turbina z fabrycznymi fantami :P

Avatar użytkownika
atom1
Moderator
 
Posty: 9917
Dołączył(a): 2005-12-07, 19:09
Lokalizacja: z Podlasia

Re: TD04HL-13T - przewody

przez atom1 » 2019-01-15, 22:12

nie wiem kto ci takich glupot nagadal czy gdzie to przecyztales, dziala to swietnie bo kupa seryjnych volvo na tym jezdzi i nigdy nie spotkalem sie zeby cos sie wieszalo, sam mialem z 5 takich turbin i zawsze chodzily na tych fabrycznych zaworach takze smialo z tego korzystaj bo to 300 pln zaoszczedzone
http://demotywatory.pl/6670/MODERATORZY
moj feedback http://www.honda-crx.info/viewtopic.php?f=30&t=19664&p=203599&hilit=atom1#p203599
Mój warsztat: http://www.atomoto.eu

Avatar użytkownika
yoyek
 
Posty: 200
Dołączył(a): 2014-02-23, 21:27
Lokalizacja: Sopot/Jelenia Góra
Samochód: ED9 D16Z6

Re: TD04HL-13T - przewody

przez yoyek » 2019-01-15, 23:36

super, jestem spokojny. Pisałeś żeby krociec w muszli zaślepić, w takim razie DV i WG zasilać z ssaka? Nie lepiej DV zasilić podciśnieniem właśnie prosto z muszli?

Posty: 6   •   Strona 1 z 1

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Teraz jest 2019-01-18, 23:49