Strona 21 z 22

PostNapisane: 2013-12-18, 09:22
przez c00li
4,437 71/16
4,250 68/16
4,058 69/17
3,888 70/18
Przekłada się tylko zestaw wałek + wieniec, bo to, że jest taka sama ilość zębów nie oznacza, że jest taka sama średnica zębatki. Jeżeli masz 71 zębów na wieńcu w CRXie, to wygląda na to, że już ktoś grzebał w skrzyni i włożył FD 4,437. Natomiast w skrzyni z Concerto policz dokładnie zęby, bo stawiałbym, że masz tam 68/16 czyli 4,250.

PostNapisane: 2013-12-18, 19:29
przez rafa124jdm
ok ,jakoś dałem radę w crx miałem 70/18 czyli ori i concerto 68/16 ,założyłem fd od concerto (wałek+ wieniec) 1,2,3,4 z crx oraz 5tke z concerto,ma ktoś takie zestawienie ciekawi mnie jaką prędkość wyjdzie na 5tym biegu?

PostNapisane: 2013-12-18, 20:11
przez c00li
Tutaj jest fajny kalkulator z wykresami:
http://www.teammfactory.com/gear-calculator

Re: Budowa hybrydowej skrzynii biegów na linke

PostNapisane: 2015-01-01, 21:12
przez Jorgo
Ile zębów ma FD 4.4?

Re: Budowa hybrydowej skrzynii biegów na linke

PostNapisane: 2015-01-01, 22:42
przez wrobel_junior
71 a wałek 16

Re: Budowa hybrydowej skrzynii biegów na linke

PostNapisane: 2015-01-03, 15:35
przez Jorgo
Zamierzam wrzucić długi piąty bieg. Z czego będzie najdłuższy i podejdzie do skrzyni L3 na linkę z CRX'a?

Re: Budowa hybrydowej skrzynii biegów na linke

PostNapisane: 2015-01-03, 16:01
przez AST
Z tego co wyczytałem to biegi są zamienne z S20/S40 hydro, sam będę zmieniał z S20,
piątka 0,705 najpopularniejsza w dostępności,
V gen civic S20 D15B7 coupe, D15Z1,
VI gen S40 D14A3/4 HB, D16Y7 coupe

Re: Budowa hybrydowej skrzynii biegów na linke

PostNapisane: 2015-01-07, 11:53
przez Jorgo
I to jest najdłuższy piąty bieg?

Re: Budowa hybrydowej skrzynii biegów na linke

PostNapisane: 2015-01-07, 15:45
przez wrobel_junior
tak, no chyba ze cos z mfactory ale nie wiem czy mają dłuzsze i raczej sie nie opłaca

Re: Budowa hybrydowej skrzynii biegów na linke

PostNapisane: 2015-01-07, 17:42
przez Jorgo
A to nieprzypadkiem 0.750?

Re: Budowa hybrydowej skrzynii biegów na linke

PostNapisane: 2015-01-07, 22:58
przez AST
Ta piątka jest przy FD 4.250 i ja ta będę montował u siebie, jest pośrednia,
0.705 jest jeszcze przy D15Z6 S40 96-98r

Re: Budowa hybrydowej skrzynii biegów na linke

PostNapisane: 2015-01-08, 01:47
przez Jorgo
To przy FD 4.4 nie będzie za krótka? Potrzebuje wrzucić jak najdłuższà.

Re: Budowa hybrydowej skrzynii biegów na linke

PostNapisane: 2015-01-08, 17:33
przez wrobel_junior
taka mała poprawka AST ta najdłuzsza piątka to 0,702 przy przełorzeniu 4,4 3 tyś obrotów jest około 100 albo 105 km/h

Re: Budowa hybrydowej skrzynii biegów na linke

PostNapisane: 2015-01-08, 20:05
przez AST
Skrzynia z krótkim finałem zawsze jest jakimś kompromisem, ekonomia i małe spalania, trasy itp. lub dynamiczna jazda na krótkich odcinkach
w civicu przy 3 tyś. mam 100km/h z FD 4.250 (0.750 V bieg)
to samo chce osiągnąć w rexie

przy finale FD 4.4 i wrzuceniu najdłuższej dostępnej 5-ki możesz ale nie musisz odczuć lekkie zamulenie przy niższych partiach obrotów, chyba ze ciągniesz 4-ke wysoko,
inni co montowali pisali ze nie czuli za bardzo tego zamulenia

Re: Budowa hybrydowej skrzynii biegów na linke

PostNapisane: 2015-01-09, 03:27
przez Jorgo
To lepiej 0.702, czy 0.750?