TD04HL-13T - przewody
Napisane: 2019-01-14, 10:26
Witam,
prośba o potwierdzenie jak podłączyć węże podciśnienia z TD04HL-13T bo pierwsze turbo robie.
Nr. 1 czyli muszlę mam zamiar podłączyć z Nr. 2. czyli WG.
Ewentualnie jak będzie niestabilnie, to Nr. 1 zaślepiam, a Nr. 2 do ssaka tam gdzie mam podpięty wskaźnik boost, czyli na złączu do reg. paliwa.
Nr. 3.. Gdzieś wyczytałem że to DV fabryczny? mam zamiar albo zaślepić i dać zewnętrznego BOVa properfekta, albo podłączyć też pod ssaka i zobaczyć jak hula... opinie?
Pytanie też w kwestii przewodu olejowego. Zasilanie jest nagwintowane wewnętrznie, ale nie widzę zwężki w środku. Czy zastosować restryktor, czy jest gdzieś głębiej niewidoczny? Spływ jest na flanszy więc w miarę oczywiste, dam do zakucia.
Flansze wydechowe wycinacie najczęściej z blachy sami i spawacie czy wycinacie z fabrycznych kolektorów i DP? Chce jak najmniej się z tym bawić ale gotowców nie ma
prośba o potwierdzenie jak podłączyć węże podciśnienia z TD04HL-13T bo pierwsze turbo robie.
Nr. 1 czyli muszlę mam zamiar podłączyć z Nr. 2. czyli WG.
Ewentualnie jak będzie niestabilnie, to Nr. 1 zaślepiam, a Nr. 2 do ssaka tam gdzie mam podpięty wskaźnik boost, czyli na złączu do reg. paliwa.
Nr. 3.. Gdzieś wyczytałem że to DV fabryczny? mam zamiar albo zaślepić i dać zewnętrznego BOVa properfekta, albo podłączyć też pod ssaka i zobaczyć jak hula... opinie?
Pytanie też w kwestii przewodu olejowego. Zasilanie jest nagwintowane wewnętrznie, ale nie widzę zwężki w środku. Czy zastosować restryktor, czy jest gdzieś głębiej niewidoczny? Spływ jest na flanszy więc w miarę oczywiste, dam do zakucia.
Flansze wydechowe wycinacie najczęściej z blachy sami i spawacie czy wycinacie z fabrycznych kolektorów i DP? Chce jak najmniej się z tym bawić ale gotowców nie ma