Witam, szukam do swojego ed8 zawiasu gdzie zejdę optymalnie -30mm przód i -40mm tył a może i więcej Nie mam ustawionego konkretnego budżetu ale nie chcę by to padło po roku dziennej jazdy bez większego upalania Wiem, że najtaniej wyjdą coilovery ale pewnie amortyzator będzie dostawał po dupie. Same sprężyny nie wchodzą w grę bo chcę mieć możliwość regulacji więc zostaje gwint. Co możecie polecić w najlepszym stosunku cena/jakość?
ap jest tanie i dobre jedyny minus brak regulacji twardosci a ap jest dosyc twardym gwintem , za troszke wiecej kaski mozesz kupic MDU w ktorym mozesz sobie ustawic wysokosc i twardosc suma sumarum jezdziłem na jednym i drugim i szczerze mdu ustawiony na max twardo jest podobnie jak ap c zyli przy dłuzszej trasie męczy ale jak ustawisz na soft to smigasz z komfortem porownywalnynm do serii dobry przykład jak jechałem nad morze swoim rexem 500 km w jedną strone na hardzie myslałem ze mi plecy odpadną a spowrotem na sofcie , sama przyjemnosc z jazdy
a powiedzcie mi jeszcze bo zastanawiam sie nad gwintem do ee8. AP czy to co pisze wróbel MDU podejdzie do ee8? bo ed9, a ee8 różni się wiec? A i ogólnie myślałem, nad markowym jakims gwincie a najbardziej o ISC i co polecicie? ISC czy MDU? Chciałbym miec też możliwość ustawienia twardości. Auto ma jeździć na street, zloty i 1/4. Tory raczej nie, ale wiadomo, ze może się zdażyć i też byłoby fajnie
berbo to MDU daje rade jak na gwint w tej cenie ja płaciłem za nowke 1900 a isc nowka w grupowcu kosztuje cos ponad 3k z tego co pamietam a jezdziiłem na MDU po torach , po ulicy i wszedzie sie sprawował fajnie w streetowej jezdzie tez jak i w normalnej
MDU schodzi bardzo nisko tyłem a przod trzeba lekko przerobic zeby zchodził tak jak tył a ap jest w miare porównywalny do mdu jest tez kwestia ile dla ciebie to nisko ? tak siedział MDU na tyle