Pierwszy z modeli CRX bazujący na elementach Hondy Civic 3eciej generacji. Jednak pomimo podobnego przodu, praktycznie wszystkie części karoserii są inne. W przypadku CRXów, amerykanie mieli pecha bo do nich poszy najsłabsze modele, a najmocniejsza wersja Si nawet nie jest na tyle dobre, co model produkowany na nasz rodzimy rynek.
Druga generacja uważana jest za najlepszą z CRXowej serii. Bazuje na płycie Hondy Civic 4th gen, niewielka masa i bardzo mocne silniki sprawiły że samochód należy do klasy "wolno latających". W Europie są spotykane głównie dwa modele: 1.6 16V i drugi z silnikiem VTEC. Na szczęście najsłabsza wersja jest praktycznie nie do dostania.
Trzecia i ostatnia generacja Hondy CRX wyglądem zupełnie odbiega od swoich poprzedników. Inna linia nadwozia + zdejmowany dach (targa) = zwiększenie masy całego pojazdu. Była to najwolniejsza generacje ze wszystkich CRXów ale ma też swoje uroki - brak dachu i otwierana tylna szyba są to elementy, które nie często sie spotyka.
przez Oliwa » 2014-11-25, 07:21
przez PIG » 2014-11-27, 14:05
przez Kodzak » 2014-11-27, 23:42
przez Oliwa » 2014-11-27, 23:49
przez Oliwa » 2014-11-28, 16:50
przez Oliwa » 2015-01-06, 15:09
przez lako » 2015-01-07, 12:48
przez Oliwa » 2015-01-07, 16:26
przez Xixero » 2015-02-19, 17:26
przez tom10096 » 2015-02-25, 22:32
przez wolfik » 2015-03-24, 14:03
przez Oliwa » 2015-03-24, 22:54
przez Kyjo » 2015-03-25, 08:55
przez yoyek » 2015-03-25, 21:36
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 27 gości