Pierwszy z modeli CRX bazujący na elementach Hondy Civic 3eciej generacji. Jednak pomimo podobnego przodu, praktycznie wszystkie części karoserii są inne. W przypadku CRXów, amerykanie mieli pecha bo do nich poszy najsłabsze modele, a najmocniejsza wersja Si nawet nie jest na tyle dobre, co model produkowany na nasz rodzimy rynek.
Druga generacja uważana jest za najlepszą z CRXowej serii. Bazuje na płycie Hondy Civic 4th gen, niewielka masa i bardzo mocne silniki sprawiły że samochód należy do klasy "wolno latających". W Europie są spotykane głównie dwa modele: 1.6 16V i drugi z silnikiem VTEC. Na szczęście najsłabsza wersja jest praktycznie nie do dostania.
Trzecia i ostatnia generacja Hondy CRX wyglądem zupełnie odbiega od swoich poprzedników. Inna linia nadwozia + zdejmowany dach (targa) = zwiększenie masy całego pojazdu. Była to najwolniejsza generacje ze wszystkich CRXów ale ma też swoje uroki - brak dachu i otwierana tylna szyba są to elementy, które nie często sie spotyka.
przez oryniak » 2014-07-08, 08:10
przez rollo » 2014-07-08, 18:29
przez Emila » 2014-09-02, 18:54
przez sibooool » 2014-09-10, 20:21
przez chadziaa » 2014-09-15, 14:53
przez Nowak » 2014-09-18, 16:27
przez zugor » 2014-10-08, 22:11
przez koniu » 2014-10-10, 16:48
przez mateuszx47 » 2014-10-20, 23:37
przez ptyk05 » 2014-10-22, 22:07
przez romir123 » 2014-10-22, 22:26
przez KaSIaAa189 » 2014-10-23, 17:36
przez GutkoCrx » 2014-11-23, 14:30
przez lunatiq » 2014-11-25, 03:19
przez Masny » 2015-01-26, 13:40
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości