Witam. Aktualnie mam stożek w komorze silnika, a chciał bym zrobić dolot zimnego powietrza, stąd pytanie co będzie lepsze na osiągi i dla silnika Dolot CAI zakończony stożkiem czy może seryjny dolot z wkładką K&N? I dodatkowo pytanie, czytałem że komuś stożek umiejscowiony za zderzakiem pociągnął wodę i zniszczył mu silnik, jest to możliwe? Jakie mace doświadczenia związane z CAI?
Wkładdkę PIPERCROSS lub K&N jak założysz , to zrobi robotę . Nad dobrym dolotem z filtrem przelotowym trzeba dobrze popracować , żeby Ci nie zassał wody , bo będziesz miał po silniku . Wszystkie opcje przerobiłem I to w kilku furach.
robi robotę.. a macie jakieś wykresy z hamowni ? bo z tego co wiem jak ktoś kiedyś testował to cai albo dolot z integry robił najlepszą robotę patrząc na wykres
robil to zelazko z cvc kluba czy tam htl, jako prace inz- tam mozna to jakos porownac, ale tak jak pisal kolega kiedys w temacie- bez strojenia kazdego dolotu wynik tez moze byc niemiarodajny
pucha od integry ma w srodku jakby wklad filtra w ksztalcie stozka- wygugluj sobie, daje t sporo wieksza powierzchnie zasysania
Dzieki atom1.
Z tego co szukałem to filtr ten o którym mówisz występuje po 89 r, Czyli wszystkie puszki po 89 były w taki sposób zbudowane że wchodził w nie owalny filtr powietrza (ala stożek)? Czy to musi być puszka z konkretnego modelu integry?