Według mnie najsłuszniejszą deske ma właśnie Cyber bo jest wywalona do końca i na środku wyłożona coś w stylu nsx (mrrrr)
Co do CR'z po raz kolejny oglądałem i gdyby miał dupe mniejszą (niżej) byłoby super... no i te 2000km już by stykło
Jak tylko sie pojawila na salonach,to podjechalem swoim ed9 obejzec nowe cacko i zgadnijcie co..
..wszyscy sprzedawcy wyszli z salonu i zaczeli ogladac mojego edka i porownywac z cr-z'tem.Jeden nawet zaproponowal ustawke cr-z'tem wiec oczywiscie sie zgodzilem ale najpierw sie karnalem cr-z'tem,pozniej przewiozlem swoim edem tego podjaranego sprzedawce po czym stwierdzil,ze nie ma sensu sie ciac,bo moj sie lepiej wkreca.Przyspieszenie cr-z'eta raczej przecietne,na odcinku gdzie wyciagnalem cr-z'tem 140 edkiem mialem nieco ponad 160,hamulce w miare ok,chociaz z tylu mogli by dac wieksze tarcze,trakcji nie mialem mozliwosci dokladnie przetestowac ale czuc,ze bedzie ok, natomiast designe jak dla mnie wyraznie na + chociaz tylne swiatla mogly by sie troche bardziej roznic od cifa.Z tylca jeszcze mniej miejsca na kanapie jak w edku chociaz pewnie tak jak w edku jest bo jest.Takie pierwsze wrazenie..
CR-Z okazał się najbezpieczniejszym autem 2010 w kategorii samochodów małych. Poniżej wszystkie kategorie:
• klasa wyższa: BMW Serii 5
• małe auta rodzinne: Alfa Romeo Giulietta
• małe: Honda CR-Z
• kompaktowe auta 4x4: Kia Sportage
• małe MPV: Toyota Verso.
1. Najpierw zrób karoserie, 2. Potem zadbaj o zawieszenie i hamulce, 3. Teraz dopiero możesz modzić silnik. EE8 -> Subaru GF8 -> ED6 + BB9 -> Subaru GRF http://www.youtube.com/watch?v=OwwaZjWcMOE
analizuje temat kupna nowego samochodu i mialem dzisiaj okazje przejechac sie CRZtka i przenalizowac ja na tle roznej masci konkurencji.
Za pieniadze jakie chce Honda za CRZ - ten samochod jest nie wart kupna.
- Drogi (mozna za do miec dobrego, fajnego diesla, ktory spali mniej i pewnie nie bedzie probleny na przyszlosc z bateriami itd)
- Tandetny - wykonczenie wnetrza - fotele sa fajne, kawalek deski ejst fajny, ale naprawde DUZA czesc wnetrza pokrywa tanio-wygladajacy, jasny, paskudny, tandenty twrdy plastik. Tego nie powinno byc w aucie za taka cene.
- osiagi - przecietne, powiedzmy na poziomie diesla w tej cenie w miare OK.
- wyglad z zewnatrz - super nie ma co do tego zadnych watpliwosci
- ilosc miejsca w srodku - tragedia, wypada gorzej niz stary dobry CRX. Mocno sie na tym zawiodlem.... mogli sobie juz dac spokoj i wywalic tylne fotele, samochod by przynajmniej nie udawal ze jest na 4 osoby.
- bezpieczenstwo - no jest bezpieczny, to plus... ale brakuje mi takich rzeczy jak tracker i wzywwanie automatycznie pomocy w razie powaznego wypadku (w tej cenie mozna juz miec autka, ktore takie cuda robia...albo maja 7 jaśków)
Generalnie, werdykt po obejrzeniu dzisiaj i jezdzie: ladne, male i drogie.
na plus napewno fakt ze jest dosc unikatowe, mala produkcja i z tego co wiem jest skladane w japonii
ps. ten samochod z CRXem ma wiecej wspolnego niz Honda uwaza (albo udaje ze uwaza) , aczkolwiek najstotniejsze elementy dla mlodego ludzia zostaly pominiete. Nastepne autko dla dziadkow - Bravo Honda!
Dlatego też podnoszą ceny wachy coby niejako zmusić do kupowania nowych i niekoniecznie fajnych wynalazków...
A ja dopłaty do nowych aut mam w i tyle... Wolę swojego Rexa mimo iż VPR kosztuje już 5.69/L
Mogli by zrobić coś ładniejszego. Bądź co bądź szału teraz nie robi co nie znaczy że z czasem może się coraz bardziej podobać. Concept w sumie miał ładniejszą linię.
Ładne auto, no i nie jest zapewne tak ciasne jak II gen.
Ale i tak nic nie dorówna wyglądem i charakterem edkowi II po lifcie. Muszę sobie takiego klasyka sprawić bo marzeń motoryzacyjnych nie można przekładać w nieskończoność;]