Pierwszy z modeli CRX bazujący na elementach Hondy Civic 3eciej generacji. Jednak pomimo podobnego przodu, praktycznie wszystkie części karoserii są inne. W przypadku CRXów, amerykanie mieli pecha bo do nich poszy najsłabsze modele, a najmocniejsza wersja Si nawet nie jest na tyle dobre, co model produkowany na nasz rodzimy rynek.
Druga generacja uważana jest za najlepszą z CRXowej serii. Bazuje na płycie Hondy Civic 4th gen, niewielka masa i bardzo mocne silniki sprawiły że samochód należy do klasy "wolno latających". W Europie są spotykane głównie dwa modele: 1.6 16V i drugi z silnikiem VTEC. Na szczęście najsłabsza wersja jest praktycznie nie do dostania.
Trzecia i ostatnia generacja Hondy CRX wyglądem zupełnie odbiega od swoich poprzedników. Inna linia nadwozia + zdejmowany dach (targa) = zwiększenie masy całego pojazdu. Była to najwolniejsza generacje ze wszystkich CRXów ale ma też swoje uroki - brak dachu i otwierana tylna szyba są to elementy, które nie często sie spotyka.
przez Jerr » 2010-07-13, 10:42
przez kubot87 » 2010-07-13, 10:49
przez pusty24 » 2010-07-13, 11:28
przez lesiu » 2010-07-13, 12:25
przez Lukas_H » 2010-07-13, 16:42
przez kirek55 » 2010-07-13, 22:18
przez celmix » 2010-07-13, 22:26
kubot87 napisał(a):za 3 miesiace bede mial juz cerke 5 lat czas leci masakra
przez beata22staw » 2010-07-13, 22:32
przez przema72 » 2010-07-13, 22:35
przez aab » 2010-07-13, 23:32
przez mack1111 » 2010-07-13, 23:35
przez Jacques » 2010-07-13, 23:47
przez sebas » 2010-07-14, 00:05
przez kubot87 » 2010-07-14, 12:44
przez rafisz » 2010-07-14, 20:13
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 11 gości