Pierwszy z modeli CRX bazujący na elementach Hondy Civic 3eciej generacji. Jednak pomimo podobnego przodu, praktycznie wszystkie części karoserii są inne. W przypadku CRXów, amerykanie mieli pecha bo do nich poszy najsłabsze modele, a najmocniejsza wersja Si nawet nie jest na tyle dobre, co model produkowany na nasz rodzimy rynek.
Druga generacja uważana jest za najlepszą z CRXowej serii. Bazuje na płycie Hondy Civic 4th gen, niewielka masa i bardzo mocne silniki sprawiły że samochód należy do klasy "wolno latających". W Europie są spotykane głównie dwa modele: 1.6 16V i drugi z silnikiem VTEC. Na szczęście najsłabsza wersja jest praktycznie nie do dostania.
Trzecia i ostatnia generacja Hondy CRX wyglądem zupełnie odbiega od swoich poprzedników. Inna linia nadwozia + zdejmowany dach (targa) = zwiększenie masy całego pojazdu. Była to najwolniejsza generacje ze wszystkich CRXów ale ma też swoje uroki - brak dachu i otwierana tylna szyba są to elementy, które nie często sie spotyka.
przez Dean » 2012-10-07, 22:26
przez mrenias » 2012-10-07, 23:20
przez konrad » 2012-10-07, 23:41
przez sebas » 2012-10-08, 18:42
przez dawidcrx2 » 2012-10-08, 19:13
przez polkar » 2012-10-10, 17:33
przez c0x » 2012-10-10, 23:13
przez Dean » 2012-10-14, 13:07
przez Małek » 2012-10-15, 16:49
przez SKrK » 2012-10-16, 16:12
przez bar_oo » 2012-10-16, 16:38
przez Zylka23oln » 2012-10-16, 18:30
przez ppiotrek » 2012-10-17, 13:09
przez sebas » 2012-10-17, 21:36
przez mania » 2012-10-18, 22:53
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości