4g to moje druga Honda wcześniej miałem V gena coupe ale zachciało mi się szybszej jazdy i spróbowania swoich sił na torze więc dlatego wybór padł na IV gena Auto kupiłem od starszego kolesia totalnie seryjne
-tłoki pm7 wraz z korbami od PM7 (D16Z5) -uszczelka miski OEM honda -uszczelniacze walu (oba) OEM -uszczelka smoka -panewki główne, korbowe ACL RACE -pierścienie tp -uszczelka pod głowice y8 metalowa -pompa wody aisin, pasek gates, napinacz koyo -termostat -filtr oleju OEM honda -termiczna uszczelka pod ssący i przepustnice -olej Valvoline 10W-40 -uszczelka pokrywy zaworów -oring aparatu zapłonowego -uszczelniacz wałka rozrządu -świece irydowe -pasek klinowy, klin -oring krokowego -podkładka pod filtr D1 Spec -korek oleju Mugen
głowica: -zawory na 3 kąty -wymienione wszystkie 16 zaworów -komplet OEM uszczelniaczy zaworowych honda -planowanie -obrobione komory spalania -powiększanie i polerowanie kanałów wydechowych oraz delikatnie poprawione ssące
UKLAD DOLOTOWY:
-przepustnica od H22 -rozwiercony ssak pod przepustnice -dolot no name owinięty bandażem termo z stożkiem K&N -dolot zimnego powietrza ze zderzaka -osłona stożka
UKLAD WYDECHOWY:
- ebayowy 4-2-1 z przerobionym wyjściem na 2.25 cala (elastyczna złączka) , owinięty bandażem termicznym - full przelot 2.25 cala - końcowy poprzeczny przelotowy M-tech
UKLAD NAPEDOWY:
-short shifter (poliuretanowe tuleje drążka) -3,4 z reksa + długa 5 -FD 4,4 -MTF3 -zamach 4,1kg by Otoczak
ZAWIESZENIE:
- gwint AP - rozpórka przednia górna home made - rozpórka tylna górna home made - wymienione wszystkie gumy i tulejki na nowe-cukierki i gumki na drążki reakcyjne poliuretan - regulowany drążek reakcyjny - stabilizator tył + gumy poli na staba przód i tył
dobry projekt myślę , że będzie dobrze służyła ta maszyna
tylko nie przesadzaj w inwestycje związane z modami jednostki napędowej-mało rozwojowa jednostka
Gałkę zmiany biegów jednak wybrałeś najgorszą z możliwych jeśli chodzi o pałowanie na bardzo nierównych odcinkach. Jest taka ciężka, że przy ostrej jeździe na nierównościach, np na szutrowym OS-ie, wyrzuca biegi, szczególnie dwójkę.
Głowiłem się co jest tego przyczyną, w międzyczasie zmieniłem auto na drugie, skrzynie chyba też z 3-4 sztuki, wszędzie miałem gałkę skunksa. A powód był prozaiczny. Założyłem seryjną lekką gałkę i problem ustał