W środę 17 06 Wwwektor potrzebuje pomocy przy rozwalaniu ściany. Kto jest chętny pomóc niech pisze lub dzwoni. Trochę to potrwa, więc godzina jest dowolna .
Dzisiaj The Doctor opuścił MMG . Zdążyliśmy z DIAMENCIK, dzień przed zlotem . Nie lubię takiego ciśnienia (The Doctor nie naciskał) bo nie wypuszczam na ulicę popeliny . Dzisiaj po geometrii The Doctor szaleje po Wrocku
Jakbyś nie znał Vincenta . Musi sprawdzić , czy wszystko w skrajnych przypadkach funkcjonuje Dzisiaj , czyli w niedzielę testował CRX-a Koli . W domu przy włączonej muzyce słyszałam jak przelatuje .
"Tylko dwie rzeczy są nieskończone wszechświat i ludzka głupota, chociaż co do pierwszego nie mam pewności" Albert Einstein
Uwaga ! Klubowicze , którzy są szczęściarzami i maja zamontowane tarcze BREMBO MAX po nawęglaniu mogą się cieszyć. Tarcze na dzień dzisiejszy BREMBO MAX 09.5509.75 są powlekane , czyli pomalowane są ranty tarcz farbą . Cena pozostała ta sama, ale pominięta została obróbka termiczna . Pytanie , czy zwykłe nacinane tarcze osiągną tą samą siłę hamowania pod wpływem wzrostu temperatury i stopień zużycia przy ostrej jeżdzie pozostaje zagadką . Pierwszy z nas , który zdecyduje się na ich montaż będzie testerem
pytanie do wszystkich: czy jest tu ktoś, kto pracuje na stanowisku Magazyniera we Wrocławiu lub bliskich okolicach (Bielany, Kobierzyce, Nowa Wieś) lub może ktoś kto zatrudnia Magazynierów (lub może maż, zona, kochanek, kochanka, przyjaciel lub dobry sąsiad pracuje)?? Potrzebuje kilku informacji nazwijmy to statystycznych..
Odwdzięczę się dobrymi rabatami na części
Proszę o kontakt na PW. Sprawa pilna
ED9 by Wenega http://www.honda-crx.info/viewtopic.php?f=17&t=62748