Pierwszy z modeli CRX bazujący na elementach Hondy Civic 3eciej generacji. Jednak pomimo podobnego przodu, praktycznie wszystkie części karoserii są inne. W przypadku CRXów, amerykanie mieli pecha bo do nich poszy najsłabsze modele, a najmocniejsza wersja Si nawet nie jest na tyle dobre, co model produkowany na nasz rodzimy rynek.
Druga generacja uważana jest za najlepszą z CRXowej serii. Bazuje na płycie Hondy Civic 4th gen, niewielka masa i bardzo mocne silniki sprawiły że samochód należy do klasy "wolno latających". W Europie są spotykane głównie dwa modele: 1.6 16V i drugi z silnikiem VTEC. Na szczęście najsłabsza wersja jest praktycznie nie do dostania.
Trzecia i ostatnia generacja Hondy CRX wyglądem zupełnie odbiega od swoich poprzedników. Inna linia nadwozia + zdejmowany dach (targa) = zwiększenie masy całego pojazdu. Była to najwolniejsza generacje ze wszystkich CRXów ale ma też swoje uroki - brak dachu i otwierana tylna szyba są to elementy, które nie często sie spotyka.
przez LukaszDS » 2012-02-04, 17:31
przez mar0991 » 2012-02-06, 00:35
przez sniper » 2012-02-06, 00:41
przez LukaszDS » 2012-02-13, 01:10
przez Sivek » 2012-02-13, 11:23
przez karwos » 2012-03-06, 00:54
przez sniper » 2012-03-17, 17:51
przez LukaszDS » 2012-03-17, 23:45
przez Grzesław » 2012-03-18, 00:33
przez maciu$ » 2012-03-18, 01:15
Grzesław napisał(a):ta [latwa kobieta] sezon zaczęty mandat zaliczony i to za pasy w nocy .... kiedy spot?!?
przez LukaszDS » 2012-03-18, 11:00
przez mar0991 » 2012-03-29, 07:00
przez gryzon » 2012-03-29, 09:53
przez mar0991 » 2012-03-29, 11:36
przez marciniak » 2012-04-18, 21:15
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości