Czesc!
Reksa juz zbudowanego kupilem od 'toomek_124' spod Poznania - mysle ze dosc znany projekt. Nie zdazylem sie nawet nacieszyc bo to byla koncowka zeszlego sezonu 2015 a teraz gdy kolejny sie zbliza zmuszony jestem zmienic swoja robote z PL na coś w UK.
Do poczatku sezonu auto musze przekazac w inne rece, za ile moge oddac auto szczerze nie wiem i licze tez na Wasze oferty
Pod koniec miesiaca projekt laduje na allegro i olx, najpierw chcialem sie podzielic informacja z Wami.
Od siebie moge dodac ze silnik auta jest w swietnej kondycji - czuc ze trzyma moc, nie dymi i zaskoczyl niejedna B-serie.
Buda jak na 26 letnie auto wyglada bardzo ladnie (male niespasowania, bez wgniotek - Tył auta wybebeszony!
W aucie schludnie, pachnaco i swiezo - nikt w nim nie mial prawa zapalic fajki.
Podloga zdrowa niezgnita i bez dziur.
Zeby tak kolorowo nie bylo to jest pare (mysle drobnych) rzeczy ktore warto przed sezonem zrobic:
-rozrząd
-wymiana oleju
-linka ręcznego (chyba się przerwala)
-ostatnio zaczal sie zawieszac zamek maski (po otwarciu trzeba recznie wyciagnac oczko w nim zeby ponownie zamknac zatrzask) chociaz mimo to i tak maske zamykaja dodatkowo zapinki Aerocatch
-ktoras guma sparciala podtrzymujaca wydech, podczas drgan czasem puka o bude - na dnaich moze kupie gumy to wymienie
-w aucie zapala sie check - wina źle podpietego licznika od integry, poprzedni Tomasz mial to poprawic ale nie wplywa na komfort jazdy
a to cala specyfikacja auta:
SILNIK:
D16z5
-zalany olejem Mobil 10w40
-grube przewody WN Vision + świece irydowe NGK
-wszystkie poduchy zalane klejem do szyb
UKLAD DOLOTOWY:
-uszczelka termiczna pod ssaka
-krótki dolot z kwasu + stożek fujita 2.25
UKLAD WYDECHOWY:
- ebayowy 4-2-1 owiniety bandażem termicznym + wyjście przerobione na 2.25 '
- full przelot 2.25' z końcowym poprzecznym przelotowym M-techa.
ULKAD HAMULCOWY:
- tarcze przód mikoda 262 zamontowane na seryjnej zwrotnicy ed9 + zregenerowane zaciski hamulcowe Prelude h22
- zregenerowane zaciski hamulcowe tyl
UKLAD NAPEDOWY:
-zmienione przelozenie glowne - FD 4.25 , wszystkie łożyska w skrzyni nowe , zalana olejem MTF
-dluzsza 5
-short shifter przerobiony z OEM lewarka zmiany biegów
-lekkie kolo zamachowe ~ 4.5kg by Otoczak
-koła BUDDY CLUB p1 + slick Profil 185/55/15 M
ZAWIESZENIE:
-100% czerwony poliuretan
-gwint AP
-rozpórka przednia górna 3ptk
BODY-KIT:
-dokładka zderzaka przod JS racing
-spoon mirrors z innego modelu Hondy
-maska laminat ee8 look + zapinki typu aerocatch
-pełna klapa laminat tyl (czarna wypełniona bez szyby) + lota ee8
-zderzak tył USDM przedliftem
ŚRODEK:
-2 x Mirco s3
-zamszowa kierownica z osadzeniem RRS + naba MOMO z Civic_a V gen
-dodatkowy wskaznik autogauge : temperatura oleju + ciśnienie oleju AutoGauge
-akumulator przeniesiony na tył auta
-gałka zmiany biegów Integra TypeR
-licznik Integra TypeR
album fotki podlogi: http://imgur.com/a/H0LGV
album fotki ogolne: http://imgur.com/a/uxsge
cena orientacyjnie 8,500
kontakt tu lub gg 4416492 tel 692 753 774