witam .
sprzedam CRX . Opis w moim temacie
viewtopic.php?f=17&t=55435
aktualnie auto ma wycieta przednia kratke w zderzaku , miałem jezdzic na kompresorze ale plany sie zmieniły
Honda CRX ed9 1990
SILNIK:
D16z5
-zalany olejem Mobil 10w40
-grube przewody WN Vision + świece irydowe NGK
-wszystkie poduchy zalane klejem do szyb
UKLAD DOLOTOWY:
-uszczelka termiczna pod ssaka
-krótki dolot z kwasu + stożek fujita 2.25
UKLAD WYDECHOWY:
- ebayowy 4-2-1 owiniety bandażem termicznym + wyjście przerobione na 2.25 '
- full przelot 2.25' z końcowym poprzecznym przelotowym M-techa.
ULKAD HAMULCOWY:
- tarcze przód mikoda 262 zamontowane na seryjnej zwrotnicy ed9 + zregenerowane zaciski hamulcowe Prelude h22
-zregenerowane zaciski hamulcowe tyl
UKLAD NAPEDOWY:
-zmienione przelozenie glowne - FD 4.25 , wszystkie łożyska w skrzyni nowe , zalana olejem MTF
-dluzsza 5
-short shifter przerobiony z OEM lewarka zmiany biegów
-lekkie kolo zamachowe ~ 4.5kg by Otoczak
-koła BUDDY CLUB p1 + slick Profil 185/55/15 M
ZAWIESZENIE:
-100% czerwony poliuretan
-gwint AP
-x-bar
-komplet rozpórek , przednia górna 3ptk
BODY-KIT:
-dokładka zderzaka przod JS racing
-spoon mirrors z innego modelu Hondy , nie lezy idealnie
-maska laminat ee8 look + zapinki typu aerocatch
-pełna klapa laminat tyl + lota ee8
-zderzak tył USDM przedliftem
ŚRODEK:
-2 x Mirco s3
-zamszowa kierownica z osadzeniem RRS + naba MOMO z Civic_a V gen
-dodatkowy wskaznik autogauge : temperatura oleju waring , ciśnienie oleju SM PEAK
-akumulator przeniesiony na tył auta
-gałka zmiany biegów Integra TypeR
-licznik Integra TypeR
cena 9000 zl