Sprzedam moje oczko w głowie. Szybkie 4g przygotowane na tor które gdzie zajechało tam wygrywało (kierowca ciota ) Silnik po generalnym remoncie praktycznie nie bierze oleju (jak już to minimalne ilości) W razie pytań 663 234 771
Cena w całości tak jak stoi z dwoma kompletami kół 14 100 zł
Cena na kołach od ITR 4xR1R 12 100 zł
Cena na kołach od ITR 4xR1R z seryjną: lotką, blendą, tylnymi lampami, lusterkami 11 100zł
Opis auta i foty:
MODEL: ED6 1989r.
SILNIK:
D16Z6 po kapitalnym remoncie
wymienione zostało:
-tłoki pm7 wraz z korbami od PM7 (D16Z5)
-uszczelka miski OEM honda
-uszczelniacze walu (oba) OEM
-uszczelka smoka
-panewki główne, korbowe ACL RACE
-pierścienie tp
-uszczelka pod głowice y8 metalowa
-pompa wody aisin, pasek gates, napinacz koyo
-termostat
-filtr oleju OEM honda
-termiczna uszczelka pod ssący i przepustnice
-olej Valvoline 10W-40
-uszczelka pokrywy zaworów
-oring aparatu zapłonowego
-uszczelniacz wałka rozrządu
-świece irydowe
-pasek klinowy, klin
-oring krokowego
-podkładka pod filtr D1 Spec
głowica:
-zawory na 3 kąty
-wymienione wszystkie 16 zaworów
-komplet OEM uszczelniaczy zaworowych honda
-planowanie
-obrobione komory spalania
-powiększanie i polerowanie kanałów wydechowych oraz delikatnie poprawione ssące
UKŁAD DOLOTOWY:
-przepustnica od H22
-rozwiercony ssak pod przepustnice
-dolot no name owinięty bandażem termo z stożkiem K&N
-dolot zimnego powietrza ze zderzaka
-osłona stożka
UKŁAD WYDECHOWY:
-ebayowy 4-2-1 z przerobionym wyjściem na 2.25 cala (elastyczna złączka) , owinięty bandażem termicznym
-full przelot 2.25 cala
-końcowy poprzeczny przelotowy M-tech
UKŁAD NAPĘDOWY:
-short shifter (poliuretanowe tuleje drążka)
-3,4 z reksa + długa 5
-FD 4,4
-MTF3
-zamach 4,1kg by Otoczak
ZAWIESZENIE:
- gwint AP
- rozpórka przednia górna home made
- rozpórka tylna górna home made
- wymienione wszystkie gumy i tulejki na nowe-cukierki i gumki na drążki reakcyjne poliuretan
- regulowany drążek reakcyjny
- stabilizator tył + gumy poli na staba przód i tył
UKŁAD HAMULCOWY :
ITR JDM 96 spec.
- przód 282mm zacisk od mb6
- tył 242mm
- pompa 1"
KOŁA:
- ITR JDM 96 spec. Enkei / Asahi Tec 15'
- a'la Volk ce28n 15'
- TOYO R888 195/50/15-2szt
- TOYO R1R 195/50/15-6szt
ŚRODEK:
- kierownica LICO 35cm z odsadzeniem
- 2 kubły Bimarco Futura
- Pasy TRS 4pkt 3 calowe
- nakładki na pedały Mugen
- wydmucha
- wskaźnik temperatury oleju auto gauge
BODY-KIT:
- ambery
- dokładka przód Chargespeed
- dokładka tył OEM
- spryski z C3
- lotka Chargespeed
- lampy tył polift
- blenda czerwona
- lusterka Spoon
MOC:
- 165,2Km 189,4Nm - Wystrojone przez Niutona
Link do tematu
viewtopic.php?f=49&t=63483