Pierwszy z modeli CRX bazujący na elementach Hondy Civic 3eciej generacji. Jednak pomimo podobnego przodu, praktycznie wszystkie części karoserii są inne. W przypadku CRXów, amerykanie mieli pecha bo do nich poszy najsłabsze modele, a najmocniejsza wersja Si nawet nie jest na tyle dobre, co model produkowany na nasz rodzimy rynek.
Druga generacja uważana jest za najlepszą z CRXowej serii. Bazuje na płycie Hondy Civic 4th gen, niewielka masa i bardzo mocne silniki sprawiły że samochód należy do klasy "wolno latających". W Europie są spotykane głównie dwa modele: 1.6 16V i drugi z silnikiem VTEC. Na szczęście najsłabsza wersja jest praktycznie nie do dostania.
Trzecia i ostatnia generacja Hondy CRX wyglądem zupełnie odbiega od swoich poprzedników. Inna linia nadwozia + zdejmowany dach (targa) = zwiększenie masy całego pojazdu. Była to najwolniejsza generacje ze wszystkich CRXów ale ma też swoje uroki - brak dachu i otwierana tylna szyba są to elementy, które nie często sie spotyka.
przez GosiekCRX » 2016-02-09, 19:35
przez chinczyk » 2016-02-09, 20:33
przez escezet » 2016-02-10, 23:58
przez chinczyk » 2016-02-11, 14:13
przez B2ur3K » 2016-03-30, 07:59
przez chinczyk » 2016-03-30, 20:02
przez B2ur3K » 2016-03-30, 23:21
przez neo62 » 2016-03-31, 16:00
przez HUGO-K2 » 2016-04-01, 17:10
przez kamil kamieńsk » 2016-04-09, 16:49
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 12 gości