Pierwszy z modeli CRX bazujący na elementach Hondy Civic 3eciej generacji. Jednak pomimo podobnego przodu, praktycznie wszystkie części karoserii są inne. W przypadku CRXów, amerykanie mieli pecha bo do nich poszy najsłabsze modele, a najmocniejsza wersja Si nawet nie jest na tyle dobre, co model produkowany na nasz rodzimy rynek.
Druga generacja uważana jest za najlepszą z CRXowej serii. Bazuje na płycie Hondy Civic 4th gen, niewielka masa i bardzo mocne silniki sprawiły że samochód należy do klasy "wolno latających". W Europie są spotykane głównie dwa modele: 1.6 16V i drugi z silnikiem VTEC. Na szczęście najsłabsza wersja jest praktycznie nie do dostania.
Trzecia i ostatnia generacja Hondy CRX wyglądem zupełnie odbiega od swoich poprzedników. Inna linia nadwozia + zdejmowany dach (targa) = zwiększenie masy całego pojazdu. Była to najwolniejsza generacje ze wszystkich CRXów ale ma też swoje uroki - brak dachu i otwierana tylna szyba są to elementy, które nie często sie spotyka.
przez chinczyk » 2015-10-11, 19:51
przez sniki » 2015-10-14, 08:53
przez .michal » 2015-10-14, 21:40
przez piciek2206 » 2015-10-17, 11:19
przez chinczyk » 2015-10-17, 20:37
przez BROOKLYN-D16A8 » 2015-10-24, 00:26
przez krzysiek1571 » 2015-11-18, 18:49
przez pszczolka90 » 2015-11-18, 19:58
przez chinczyk » 2015-11-18, 23:02
przez .michal » 2015-11-22, 00:16
przez chinczyk » 2015-11-26, 21:51
przez clk200k » 2016-03-18, 10:39
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 18 gości