Pierwszy z modeli CRX bazujący na elementach Hondy Civic 3eciej generacji. Jednak pomimo podobnego przodu, praktycznie wszystkie części karoserii są inne. W przypadku CRXów, amerykanie mieli pecha bo do nich poszy najsłabsze modele, a najmocniejsza wersja Si nawet nie jest na tyle dobre, co model produkowany na nasz rodzimy rynek.
Druga generacja uważana jest za najlepszą z CRXowej serii. Bazuje na płycie Hondy Civic 4th gen, niewielka masa i bardzo mocne silniki sprawiły że samochód należy do klasy "wolno latających". W Europie są spotykane głównie dwa modele: 1.6 16V i drugi z silnikiem VTEC. Na szczęście najsłabsza wersja jest praktycznie nie do dostania.
Trzecia i ostatnia generacja Hondy CRX wyglądem zupełnie odbiega od swoich poprzedników. Inna linia nadwozia + zdejmowany dach (targa) = zwiększenie masy całego pojazdu. Była to najwolniejsza generacje ze wszystkich CRXów ale ma też swoje uroki - brak dachu i otwierana tylna szyba są to elementy, które nie często sie spotyka.
przez Berbo » 2016-03-10, 11:44
przez orzech007 » 2016-03-10, 12:21
Berbo napisał(a):co to za chłodnica i ca ile? bo szukam do swojego ee8
przez orzech007 » 2016-04-03, 18:56
przez orzech007 » 2016-04-27, 21:20
przez orzech007 » 2016-05-05, 18:22
przez orzech007 » 2016-05-24, 10:19
przez orzech007 » 2016-06-19, 20:27
przez orzech007 » 2016-07-20, 10:49
przez orzech007 » 2016-08-10, 12:29
przez orzech007 » 2016-09-16, 14:28
przez orzech007 » 2016-10-03, 11:13
przez orzech007 » 2016-10-29, 08:12
przez orzech007 » 2016-12-09, 10:32
przez orzech007 » 2017-01-11, 14:30
przez orzech007 » 2017-03-02, 12:41
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 12 gości