Pierwszy z modeli CRX bazujący na elementach Hondy Civic 3eciej generacji. Jednak pomimo podobnego przodu, praktycznie wszystkie części karoserii są inne. W przypadku CRXów, amerykanie mieli pecha bo do nich poszy najsłabsze modele, a najmocniejsza wersja Si nawet nie jest na tyle dobre, co model produkowany na nasz rodzimy rynek.
Druga generacja uważana jest za najlepszą z CRXowej serii. Bazuje na płycie Hondy Civic 4th gen, niewielka masa i bardzo mocne silniki sprawiły że samochód należy do klasy "wolno latających". W Europie są spotykane głównie dwa modele: 1.6 16V i drugi z silnikiem VTEC. Na szczęście najsłabsza wersja jest praktycznie nie do dostania.
Trzecia i ostatnia generacja Hondy CRX wyglądem zupełnie odbiega od swoich poprzedników. Inna linia nadwozia + zdejmowany dach (targa) = zwiększenie masy całego pojazdu. Była to najwolniejsza generacje ze wszystkich CRXów ale ma też swoje uroki - brak dachu i otwierana tylna szyba są to elementy, które nie często sie spotyka.
przez zielina89 » 2015-07-03, 12:15
przez melon » 2015-07-03, 23:06
przez zielina89 » 2015-07-03, 23:26
przez melon » 2015-07-04, 09:54
przez zielina89 » 2015-07-15, 15:13
przez lunatiq » 2015-07-15, 19:34
przez zielina89 » 2015-07-15, 23:04
przez bua » 2015-07-16, 13:41
przez zielina89 » 2015-07-27, 20:10
przez Masny » 2015-07-28, 23:08
przez zielina89 » 2015-07-28, 23:50
przez Blady » 2015-07-30, 00:34
przez mara111 » 2015-07-30, 18:25
przez Berbo » 2015-07-30, 18:35
przez szkoda » 2015-07-30, 21:27
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości