Pierwszy z modeli CRX bazujący na elementach Hondy Civic 3eciej generacji. Jednak pomimo podobnego przodu, praktycznie wszystkie części karoserii są inne. W przypadku CRXów, amerykanie mieli pecha bo do nich poszy najsłabsze modele, a najmocniejsza wersja Si nawet nie jest na tyle dobre, co model produkowany na nasz rodzimy rynek.
Druga generacja uważana jest za najlepszą z CRXowej serii. Bazuje na płycie Hondy Civic 4th gen, niewielka masa i bardzo mocne silniki sprawiły że samochód należy do klasy "wolno latających". W Europie są spotykane głównie dwa modele: 1.6 16V i drugi z silnikiem VTEC. Na szczęście najsłabsza wersja jest praktycznie nie do dostania.
Trzecia i ostatnia generacja Hondy CRX wyglądem zupełnie odbiega od swoich poprzedników. Inna linia nadwozia + zdejmowany dach (targa) = zwiększenie masy całego pojazdu. Była to najwolniejsza generacje ze wszystkich CRXów ale ma też swoje uroki - brak dachu i otwierana tylna szyba są to elementy, które nie często sie spotyka.
przez adasko2609 » 2015-05-07, 15:57
przez cocojumbo11 » 2015-05-13, 11:14
przez Oliwa » 2015-05-13, 20:28
przez Jorgo » 2015-05-14, 16:21
przez suuus » 2015-05-20, 19:08
przez Masny » 2015-05-21, 12:49
przez veg » 2015-05-22, 09:05
przez Oliwa » 2015-05-22, 15:02
przez yoyek » 2015-05-25, 15:27
przez NowikPce » 2015-05-26, 14:21
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 17 gości