Witam
Mam do sprzedania short-shifter'a do Hondy Civic IV gen, V gen. i VI gen. (88'-00') oraz Crx (88'-92') + Crx "Del Sol", oraz także - Honda Integra Type-R.
Shortshifter jest stalowy, wykonany z fabrycznej OEM dźwigni Hondy, z metalową kulką. Dzięki czemu jest nie do złamania / urwania jak aluminiowe i stalowe puste w środku kolorowe chińskie "fejki - podróbki" z Allegro, które się nieuchronnie łamią (o czym można poczytać na forum).
Z dniem dzisiejszym, już 403' cia [H] w kraju! startuje w zawodach, lub lata po mieście, z SS mojego projektu / wykonania - i jak do tej pory otrzymałem same pozytywne opinie! dziękuje.
(fora Hondy - CKPL, Password:JDM, Civic4g.pl, JDM-Option, Civic5g.pl, Crx forum, oraz Civic6g.pl + Allegro i FB)
Short jest zabezpieczony przed korozją, w środku jego znajduje się hartowana śruba M12 o długości 15 cm, której zawdzięcza swoją wytrzymałość prócz samego OEM drążka Hondy, jak i spawów
Sprzedawany drążek SS jest jeszcze solidniejszy niż OEM Hondy! nie jest pusty w środku.
Na ostatnim zdjęciu, dla podglądu - porównanie fabrycznego drążka, z przerobionymi shortshifterami.. (normal OEM SS i skróconym SS)..
(real fotki podglądowe)
Do wyboru shortshifter o fabrycznej OEM wysokości gałki, oraz o skróconej wysokości gałki - jak kto woli. (mam do sprzedania ich tylko 3 sztuki - także kto pierwszy ten lepszy..)
Cena: 79 zł + koszt wysyłki.
Kontakt: PW
Mój Feedback (komentarze) - http://www.civicklub.pl/fi/__vbb/showthread.php?t=69114
Sam również korzystam z SS mojego projektu od ponad 6 lat w mojej Ej2, zrobiłem na nim ponad 70 tys. km i jest super w mojej Halinie!
W razie pytań, proszę śmiało pisać i pytać. Chętnie udziele informacji.
Short nie pasuje do Civica 5D (angielka MB2, oprócz VTi).