Pierwszy z modeli CRX bazujący na elementach Hondy Civic 3eciej generacji. Jednak pomimo podobnego przodu, praktycznie wszystkie części karoserii są inne. W przypadku CRXów, amerykanie mieli pecha bo do nich poszy najsłabsze modele, a najmocniejsza wersja Si nawet nie jest na tyle dobre, co model produkowany na nasz rodzimy rynek.
Druga generacja uważana jest za najlepszą z CRXowej serii. Bazuje na płycie Hondy Civic 4th gen, niewielka masa i bardzo mocne silniki sprawiły że samochód należy do klasy "wolno latających". W Europie są spotykane głównie dwa modele: 1.6 16V i drugi z silnikiem VTEC. Na szczęście najsłabsza wersja jest praktycznie nie do dostania.
Trzecia i ostatnia generacja Hondy CRX wyglądem zupełnie odbiega od swoich poprzedników. Inna linia nadwozia + zdejmowany dach (targa) = zwiększenie masy całego pojazdu. Była to najwolniejsza generacje ze wszystkich CRXów ale ma też swoje uroki - brak dachu i otwierana tylna szyba są to elementy, które nie często sie spotyka.
przez zielina89 » 2014-09-01, 22:12
przez stillED9 » 2014-09-02, 08:49
przez zielina89 » 2014-09-02, 21:25
przez szymon_ns » 2014-09-02, 21:50
przez kamel » 2014-09-02, 22:11
przez zielina89 » 2014-09-02, 22:31
przez B2ur3K » 2014-09-03, 21:47
przez zielina89 » 2014-09-04, 12:40
przez sibooool » 2014-09-05, 20:13
przez zielina89 » 2014-09-06, 01:21
przez matys762 » 2014-09-10, 01:54
przez zielina89 » 2014-09-11, 15:41
przez rambo6666hhy » 2014-09-11, 18:21
przez zielina89 » 2014-09-11, 21:09
przez Miniol » 2014-09-16, 23:06
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 70 gości