Pierwszy z modeli CRX bazujący na elementach Hondy Civic 3eciej generacji. Jednak pomimo podobnego przodu, praktycznie wszystkie części karoserii są inne. W przypadku CRXów, amerykanie mieli pecha bo do nich poszy najsłabsze modele, a najmocniejsza wersja Si nawet nie jest na tyle dobre, co model produkowany na nasz rodzimy rynek.
Druga generacja uważana jest za najlepszą z CRXowej serii. Bazuje na płycie Hondy Civic 4th gen, niewielka masa i bardzo mocne silniki sprawiły że samochód należy do klasy "wolno latających". W Europie są spotykane głównie dwa modele: 1.6 16V i drugi z silnikiem VTEC. Na szczęście najsłabsza wersja jest praktycznie nie do dostania.
Trzecia i ostatnia generacja Hondy CRX wyglądem zupełnie odbiega od swoich poprzedników. Inna linia nadwozia + zdejmowany dach (targa) = zwiększenie masy całego pojazdu. Była to najwolniejsza generacje ze wszystkich CRXów ale ma też swoje uroki - brak dachu i otwierana tylna szyba są to elementy, które nie często sie spotyka.
przez mateuszx47 » 2013-06-03, 17:11
przez japan.garage » 2013-06-06, 00:23
przez mateuszx47 » 2013-09-09, 13:48
przez SweeX » 2013-09-10, 11:55
mateuszx47 napisał(a):5.Głośniki, cykacze JBL (foto dla chetnych)40zl+wysylka
przez mateuszx47 » 2014-05-02, 10:19
przez Tomek0512 » 2014-05-02, 21:00
przez mateuszx47 » 2015-02-01, 13:38
przez mateuszx47 » 2015-02-22, 18:12
przez czapla » 2015-02-28, 20:14
przez mateuszx47 » 2015-04-08, 10:19
przez xkamasx » 2015-04-12, 17:03
przez mateuszx47 » 2015-08-23, 15:51
przez Berbo » 2015-08-25, 14:11
przez mateuszx47 » 2015-08-25, 16:42
Berbo napisał(a):Ramie wycieraczki z klapy z edka czy z ee?
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 26 gości