Pierwszy z modeli CRX bazujący na elementach Hondy Civic 3eciej generacji. Jednak pomimo podobnego przodu, praktycznie wszystkie części karoserii są inne. W przypadku CRXów, amerykanie mieli pecha bo do nich poszy najsłabsze modele, a najmocniejsza wersja Si nawet nie jest na tyle dobre, co model produkowany na nasz rodzimy rynek.
Druga generacja uważana jest za najlepszą z CRXowej serii. Bazuje na płycie Hondy Civic 4th gen, niewielka masa i bardzo mocne silniki sprawiły że samochód należy do klasy "wolno latających". W Europie są spotykane głównie dwa modele: 1.6 16V i drugi z silnikiem VTEC. Na szczęście najsłabsza wersja jest praktycznie nie do dostania.
Trzecia i ostatnia generacja Hondy CRX wyglądem zupełnie odbiega od swoich poprzedników. Inna linia nadwozia + zdejmowany dach (targa) = zwiększenie masy całego pojazdu. Była to najwolniejsza generacje ze wszystkich CRXów ale ma też swoje uroki - brak dachu i otwierana tylna szyba są to elementy, które nie często sie spotyka.
przez zielina89 » 2015-07-30, 22:42
przez DarkDriver » 2015-07-31, 15:01
przez zielina89 » 2015-08-26, 22:22
przez marcin_sm1 » 2015-08-27, 20:50
przez Anarax » 2015-08-31, 14:24
przez marcin_sm1 » 2015-09-01, 09:39
przez zielina89 » 2015-09-29, 21:14
przez pat » 2015-09-30, 09:06
przez koniu » 2015-09-30, 09:48
przez oryniak » 2015-09-30, 11:15
przez aab » 2015-09-30, 19:27
przez zielina89 » 2015-09-30, 20:33
przez PedroD85 » 2015-10-08, 09:23
przez B2ur3K » 2015-10-08, 20:38
przez veg » 2015-10-11, 11:47
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 15 gości