Pierwszy z modeli CRX bazujący na elementach Hondy Civic 3eciej generacji. Jednak pomimo podobnego przodu, praktycznie wszystkie części karoserii są inne. W przypadku CRXów, amerykanie mieli pecha bo do nich poszy najsłabsze modele, a najmocniejsza wersja Si nawet nie jest na tyle dobre, co model produkowany na nasz rodzimy rynek.
Druga generacja uważana jest za najlepszą z CRXowej serii. Bazuje na płycie Hondy Civic 4th gen, niewielka masa i bardzo mocne silniki sprawiły że samochód należy do klasy "wolno latających". W Europie są spotykane głównie dwa modele: 1.6 16V i drugi z silnikiem VTEC. Na szczęście najsłabsza wersja jest praktycznie nie do dostania.
Trzecia i ostatnia generacja Hondy CRX wyglądem zupełnie odbiega od swoich poprzedników. Inna linia nadwozia + zdejmowany dach (targa) = zwiększenie masy całego pojazdu. Była to najwolniejsza generacje ze wszystkich CRXów ale ma też swoje uroki - brak dachu i otwierana tylna szyba są to elementy, które nie często sie spotyka.
przez zielina89 » 2015-01-27, 16:59
przez mateuszx47 » 2015-01-27, 17:55
przez Control » 2015-01-27, 20:05
przez zielina89 » 2015-01-27, 21:23
przez marioch » 2015-01-29, 13:42
przez zielina89 » 2015-02-02, 18:07
przez oryniak » 2015-02-02, 18:17
przez zielina89 » 2015-02-28, 22:19
przez sniki » 2015-03-01, 01:43
przez sawis » 2015-03-09, 14:00
przez -skiba- » 2015-03-12, 11:43
przez Kyjo » 2015-03-17, 21:23
przez zielina89 » 2015-03-18, 22:04
przez suuus » 2015-03-18, 22:49
przez Miszcz1990 » 2015-03-23, 16:45
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 24 gości