Pierwszy z modeli CRX bazujący na elementach Hondy Civic 3eciej generacji. Jednak pomimo podobnego przodu, praktycznie wszystkie części karoserii są inne. W przypadku CRXów, amerykanie mieli pecha bo do nich poszy najsłabsze modele, a najmocniejsza wersja Si nawet nie jest na tyle dobre, co model produkowany na nasz rodzimy rynek.
Druga generacja uważana jest za najlepszą z CRXowej serii. Bazuje na płycie Hondy Civic 4th gen, niewielka masa i bardzo mocne silniki sprawiły że samochód należy do klasy "wolno latających". W Europie są spotykane głównie dwa modele: 1.6 16V i drugi z silnikiem VTEC. Na szczęście najsłabsza wersja jest praktycznie nie do dostania.
Trzecia i ostatnia generacja Hondy CRX wyglądem zupełnie odbiega od swoich poprzedników. Inna linia nadwozia + zdejmowany dach (targa) = zwiększenie masy całego pojazdu. Była to najwolniejsza generacje ze wszystkich CRXów ale ma też swoje uroki - brak dachu i otwierana tylna szyba są to elementy, które nie często sie spotyka.
przez robraf » 2014-10-14, 23:20
przez Hitman » 2014-10-20, 21:52
przez romir123 » 2014-10-21, 20:52
przez polkar » 2014-10-27, 22:19
przez Daniel's » 2014-10-29, 23:30
przez gasiek » 2014-10-30, 15:22
przez polkar » 2014-11-08, 17:34
przez Vincent » 2014-11-09, 17:09
przez Kaspol » 2014-11-09, 20:49
przez eithray » 2014-11-09, 20:52
przez shark84 » 2014-11-09, 22:39
przez eithray » 2014-11-09, 22:49
przez Tobiaro_delsol » 2014-11-10, 20:18
przez polkar » 2014-11-10, 21:36
przez toomek_124 » 2014-11-15, 22:07
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości