Pierwszy z modeli CRX bazujący na elementach Hondy Civic 3eciej generacji. Jednak pomimo podobnego przodu, praktycznie wszystkie części karoserii są inne. W przypadku CRXów, amerykanie mieli pecha bo do nich poszy najsłabsze modele, a najmocniejsza wersja Si nawet nie jest na tyle dobre, co model produkowany na nasz rodzimy rynek.
Druga generacja uważana jest za najlepszą z CRXowej serii. Bazuje na płycie Hondy Civic 4th gen, niewielka masa i bardzo mocne silniki sprawiły że samochód należy do klasy "wolno latających". W Europie są spotykane głównie dwa modele: 1.6 16V i drugi z silnikiem VTEC. Na szczęście najsłabsza wersja jest praktycznie nie do dostania.
Trzecia i ostatnia generacja Hondy CRX wyglądem zupełnie odbiega od swoich poprzedników. Inna linia nadwozia + zdejmowany dach (targa) = zwiększenie masy całego pojazdu. Była to najwolniejsza generacje ze wszystkich CRXów ale ma też swoje uroki - brak dachu i otwierana tylna szyba są to elementy, które nie często sie spotyka.
przez matek1617 » 2012-10-01, 21:14
przez EV.CRX » 2012-11-05, 08:29
przez Asia » 2012-11-09, 12:35
EV.CRX napisał(a):moja morda - aktualnie czerwone kudły, ale to się często zmienia
przez sebas » 2012-11-15, 00:04
przez Sahara1991 » 2013-03-24, 22:22
przez shark155 » 2013-03-29, 12:05
przez ZajacTeam » 2013-03-29, 16:28
przez Mlody1002 » 2013-04-02, 22:17
przez Daniel's » 2013-10-27, 21:08
przez FMike » 2013-11-05, 17:30
przez DUDI1111 » 2014-04-06, 22:53
przez bether » 2014-04-08, 08:55
przez robraf » 2014-04-08, 10:58
przez DUDI1111 » 2014-04-13, 21:10
przez SpookyAga » 2014-06-25, 14:50
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 15 gości