Pierwszy z modeli CRX bazujący na elementach Hondy Civic 3eciej generacji. Jednak pomimo podobnego przodu, praktycznie wszystkie części karoserii są inne. W przypadku CRXów, amerykanie mieli pecha bo do nich poszy najsłabsze modele, a najmocniejsza wersja Si nawet nie jest na tyle dobre, co model produkowany na nasz rodzimy rynek.
Druga generacja uważana jest za najlepszą z CRXowej serii. Bazuje na płycie Hondy Civic 4th gen, niewielka masa i bardzo mocne silniki sprawiły że samochód należy do klasy "wolno latających". W Europie są spotykane głównie dwa modele: 1.6 16V i drugi z silnikiem VTEC. Na szczęście najsłabsza wersja jest praktycznie nie do dostania.
Trzecia i ostatnia generacja Hondy CRX wyglądem zupełnie odbiega od swoich poprzedników. Inna linia nadwozia + zdejmowany dach (targa) = zwiększenie masy całego pojazdu. Była to najwolniejsza generacje ze wszystkich CRXów ale ma też swoje uroki - brak dachu i otwierana tylna szyba są to elementy, które nie często sie spotyka.
przez Mango » 2015-03-09, 11:51
przez Berbo » 2015-03-09, 22:23
przez papel » 2015-03-15, 02:13
przez vhs » 2015-03-15, 07:29
przez Tobiaro_delsol » 2015-03-15, 19:47
przez Karol » 2015-04-27, 11:50
przez NoName » 2015-04-27, 19:00
przez Lukas Czarny » 2015-05-05, 16:18
przez Kondziowwy » 2015-05-28, 22:17
przez 2bongur » 2015-08-27, 18:30
przez kielu » 2015-09-02, 20:49
przez kazz95 » 2015-09-03, 22:55
przez nikodem_beka » 2015-09-04, 11:45
przez kacper_szczyrk » 2015-09-07, 15:24
przez newuser » 2015-09-07, 15:50
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości