Witam.
Chciałbym przedstawić tani i praktycznie P&P mod polegający na zamontowaniu podłokietnika z Rovera 416 w edku. Przeglądając zagraniczne forum natrafiłem na temat w którym użytkownik civic-a 4g montował własnie ten podłokietnik i postanowiłem spróbować tego samego w ED9, ponieważ OEM do CRX zabija ceną 400-550zł i dostępnością dla przeciętnego użytkownika CRX. Po miesiącu poszukiwań trafiłem na alledrogo podłokietnik z Rovera 416 kombi w śmiesznych pieniądzach więc bez namysłu kupiłem. Poniżej wkleję trochę fotek z przebiegu prac montażowych.
*Podłokietnik Rover 416 kombi (kanciak)
*Zdejmujemy seryjną obudowę ręcznego odkręcając dwa wkręty pod pierwszą zaślepką.
*naszym oczom ukazuje się taki widok
*wkładany podłokietnik na miejsce, jedyna przeróbka polega na wywierceniu dwóch nowych otworów, gdyż wypadają trochę dalej od seryjnych.
* już na miejscu
* jako, że kolor tapicerki odbiegał od koloru wnętrza, postanowiłem zmienić.
Przed.
*Efekt końcowy.
*Foto z góry, spasowanie z środkową konsolą wg mnie BDB, ponieważ końcówka seryjnej obudowy ręcznego jest taka sama jak w Rover więc wchodzi jak oryginał.
Wg mnie podłokietnik daje radę, szczególnie za ułamek ceny OEM
Myślę, że komuś się przyda moja relacja
Pozdrawiam,
Ostatnio edytowano 2012-06-13, 19:00 przez Pablo575, łącznie edytowano 3 razy
del Sol Captiva Blue Baby 190KM/220Nm @ 0,55bar SOLD ITR DC2 #2079 196KM/201Nm SOLD CB600F HORNET '10 SOLD cvc 8gen FK3 glasstop EXECUTIVE @ DESMOND REGAMASTER - 180KM/407Nm SOLD w garażu MX-5 NA '90, XJ6N i Hornet 600 Cafe Ricer Project
Ale bajer! już widze jak każdy szuka takiego podłokietnika dla siebie :]
na pewno jest stabilniejszy i nieco wygodniejszy niż oryginał, wiem bo miałem w 5 genie ori podłokietnik coś jak ten z rovera i było wygodniej.
chodzi o drugą generację Rovera serii 200 z lat 1989-1995 (1998 w przypadku coupe i cabrio)
czyli popularne 214 i 216 te tożsame z Concerto z montowanymi silnikami Hondy (kanciaki)
oraz z serii 400 sedan i kombi.
Podłokietniki dostępne najczęściej w wersjach cabrio, coupe, kombi oraz GTi.