Strona 1 z 1

wymiana stacyjki / wkładu / EE8

PostNapisane: 2015-07-16, 22:16
przez MarO
Wymiana stacyjki.. niby nieskomplikowana sprawa ale jednak..
Poległem..
Stąd mam 2 pytania..

1. Czy standardowo stacyjka jest na nitach? Jak to rozbabrać? Ktoś coś?
2. Jak ewentualnie wymienić sam wkład stacyjki?
Dziękuję za jakiekolwiek wskazówki!

Re: wymiana stacyjki / wkładu / EE8

PostNapisane: 2015-07-17, 08:16
przez chinczyk
maly przecinaczek i mlotek i puszcza dalej juz powinno isc palcami

Re: wymiana stacyjki / wkładu / EE8

PostNapisane: 2015-07-18, 09:40
przez Dzemor
Ostatnio siostra kupiła sobie wkłady do zamków na Allegro do EG4 i oczywiście zażyczyła sobie abym jej to wymienił. Początkowo podchodziłem do tego jak do jeża ale jak już się do tego zabrałem to robota poszła w niecałą godzinę zmieniłem wszystkie 4 zamki :rotfl:
Koszt takiej wyszedł 110 zł i wszystko chodzi pięknie, płynnie oraz ma się dwa ładne kluczyki, więc jakby co to całkowicie polecam tą opcję.
Do wymiany potrzebne są jedynie klucz 10 (do zamka w blendzie), mały płaski wkrętak 2mm oraz wkrętak PH2 (no chyba że są nieoryginalne śruby). Przy czym nie trzeba się męczyć z odpinaniem wtyczek i odkręcaniem gładkich śrub.

Re: wymiana stacyjki / wkładu / EE8

PostNapisane: 2015-07-20, 14:11
przez MarO
Poradziłem sobie, okazało się że wystarczyła wymiana kabla stacyjki z kostkami, tak więc zmiana zamków i stacyjki odpadła, zostały 2 kluczyki, auto pali i nie gaśnie, a drugi komplet może kiedyś sie jeszcze przydać :)