Strona 1 z 1

Przekaźnik pompy paliwa D16Z5

PostNapisane: 2014-09-29, 13:29
przez Karlik
Witam.
Ostatnio nie zawsze przekaźnik uruchamia pompe paliwa, a nawet jak ja uruchomi to po chwili gaśnie, poczekam chwilke i odpala normalnie.
Słyszałem o przelutowaniu styków czy jest jakiś opis jak to zrobić ?
Dziekuje i pozdrawiam.

PostNapisane: 2014-09-29, 13:46
przez orowiok
Wyciągasz przekaźnik z auta, ściągasz plastikową pokrywę. Pokaże ci się płytka. Bierzesz lutownicę i albo uzupełniasz cynę albo ściągasz starą i dajesz nową. Składasz, montujesz w samochodzie i odpalasz. Jak dobrze zrobiłeś to będzie hulać :)

PostNapisane: 2014-09-29, 22:38
przez pirul
Chodzi o to żeby dogrzać dobrze luty, nie wystarczy stopić cyny, bo znowu może powstać zimny lut. Trzeba stopić i przytrzymać każdy spaw po kolei żeby dobrze "przegrzać" materiał (przewody). Oczywiście nie na tyle żeby zrobić dziurę w płytce... :)

Tak będzie wyglądał przekaźnik w środku.
Obrazek

Każdy jeden spaw rozgrzej tak, żeby cyna się upłynniła i przetrzymaj ją parę sekund w takim stanie. Jeśli to nie pomoże to przekaźnik jest do wymiany.

Re: Przekaźnik pompy paliwa D16Z5

PostNapisane: 2015-09-19, 21:14
przez Bieniu83
Witam.Mam odwrotny problem a mianowicie po przekreceniu kluczyka zaswieca sie kontrolka normalnie po chwili gasnie a po przejechaniu ok 1-2km sie zapala kontrolka ale w pracy silnika itp nie ma roznicy czy tez moga byc winne zimne luty?

Re: Przekaźnik pompy paliwa D16Z5

PostNapisane: 2015-09-20, 13:24
przez vit
Jesli zaświeca Ci sie check to sprawdz co o to za blad !.Od przekaznika sie nie zaświeca po prostu jest przerwa na stykach i tyle

Re: Przekaźnik pompy paliwa D16Z5

PostNapisane: 2015-09-21, 20:52
przez Bieniu83
Wiec jest tak komp zostal zresetowany poprzed odlaczenie akumulatora i wszystko gra tzn dioda na kompie po przekreceniu kluczyka zaswieca sie i gasnie ale po przejechaniu ok 2km zaswieca sie check i dioda na kompie mryga w odstepach okolo 2sek na wlaczonym silniku a przy zgaszonym po przekreceniu kluczyka zaswieca sie raz i rowniez w odstepach okol 2s mryga czyt jest to blad 1 bo przy 50tym mrugnieciu odechcialo mi sie liczyc w ogole jak sie odczytywac jaki to blad?A bo zapomnialem dodac ze jest to swap orginalnie byl d13b2 a teraz z5 cala instalacja jest z z5 jedynie co pozostalo z b2 to kolektor 4-2-1 oraz wydech.

Re: Przekaźnik pompy paliwa D16Z5

PostNapisane: 2015-09-21, 21:59
przez vit
Bład 1 to sonda lamba najszybciej .Tutaj sobie zerknij

http://honda-tech.com/honda-crx-ef-civi ... u-3097979/

Re: Przekaźnik pompy paliwa D16Z5

PostNapisane: 2015-09-26, 17:58
przez Bieniu83
Lambda wymieniona wszystko OK :).Dzięki za pomoc